Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا امروز و پیرو مکاتبات قبلی خود ، نامه تایید نهایی خود درباره اساسنامه ، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و این به آن معنا است که اساسنامه پیشنهادی به مجمع دارای کلیه استانداردها و الزامات قانونی مورد نظر فیفا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است که این موفقیت را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران تبریک بگویم.

وی ادامه داد: همچنین فیفا با برگزاری مجمع عمومی در تاریخ هشت آذر موافقت کرده و اعلام کرده که اکنون می توانیم اساسنامه را جهت تصویب نهایی در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم .

براتی افزود : نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می کردیم و الحمدالله با پشتیبانی،ممارست و ارائه طریق فدراسیون فوتبال و کار شبانه روزی که در ماه های گذشته انجام شد امروز این سند و تاییدیه در اختیار ما می باشد و انشالله بعد از تصویب مجمع عمومی فدراسیون ، اساسنامه جدید به عنوان عالی ترین سند حقوقی فوتبال کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است روز هشتم آذرماه مجمع فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین با حضور اعضا برگزار می شود تا درباره اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال صحبت شود و همچنین تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون مشخص شود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران فیفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران فیفا اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا