Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:38:23 GMT

مشارکت جامعه محلی کلید توسعه پایدار قشم است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۰۳۲

مشارکت جامعه محلی کلید توسعه پایدار قشم است

گروه استان‌ها _ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ماموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان برای توسعه همه جانبه با مشارکت جوامع محلی به عنوان کلید توسعه محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حمیدرضا مومنی امروز در دیدار با جمعی از معتمدین شهر و برخی روستاهای جزیره قشم، اظهار داشت: هم فکری و هم‌افزایی میان جوامع محلی و سازمان منطقه آزاد قشم طی سال‌های گذشته موجب افزایش بهره‌وری و تسریع انجام پروژه‌ها در این جزیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پاسخگویی در قبال کارهای انجام شده سرلوحه فعالیت این مجموعه است، ادامه داد: بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم باید در راستای ایجاد شفافیت و پاسخگویی عمل کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه نظر مردم بهترین ارزیابی و قضاوت درباره عملکرد حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: نقد و نظرات نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه آزاد قشم باید با اخلاق اسلامی، انصاف و عدالت رعایت شود.

مومنی تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با سلامت کار و عملکرد خود، برای بهبود وضعیت جوامع محلی تلاش می‌کند و از انتقادات سازنده هم‌ حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه حل مشکل آب، بهبود وضعیت و توسعه ظرفیت و خدمات گردشگری، بهسازی شرایط راه ها و معبر سطح جزیره و توسعه روستایی در جزیره قشم اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با تمام کاستی‌ها و چالش‌ها، طرح‌های کلان و توسعه‌ای خوبی جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش کیفیت زندگی جوامع محلی پیش‌بینی شده که خوشبختانه با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه محلی باید کمک کننده و یاری دهنده سازمان در انجام ماموریت‌های خود باشد تا این فعالیت‌ها با سرعت بیشتر اجرایی شود و توسعه پایدار را در تمامی بخش‌های جزیره شاهد باشیم.

گزارش| حال نامساعد مدیریت شهری در ارائه خدمات؛ مسئولان شهرداری‌ها را تنها نگذارند140 نیروی جهادی طلبه آماده خدمات رسانی در بیمارستان‌های همدان هستندشرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه تعدادی از معتمدین شهر و برخی از روستاهای جزیره قشم نیز به بیان نقطه نظرات و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم منطقه آزاد قشم جوامع محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم