Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ هر کسی حتی اگر کمی با او هم کلام می‌شد می‌فهمید تا چه حدی به معجزه معتقد است. همیشه می‌گفت زندگی خودش یک معجزه بود. این‌که زنده مانده بود را هم یک معجزه می‌دانست. همان‌ سال‌هایی که خیلی سخت با سرطان جنگید و در حالی که همه از او قطع امید کرده بودند، جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کرونا امانش نداد و به نبرد همیشه‌گی علیرضا زمانی برای ستایش زندگی پایان داد.

او وقتی از مرگ بازگشت تصمیم به بازگشایی یک کیلینیک طب سنتی گرفت تا در کنار کم کردن دردهای مردم، به آن‌ها عشق بورزد. همیشه می‌گفت گاهی در بیمارستان‌ها کرامت انسانی آدم‌ها نادیده گرفته می‌شود اما در کلینیک من هرکسی باید با خنده وارد شود و در حالی که دردهایش کمتر شده، با خنده‌های بیشتری آنجا را ترک کند. آنقدر با مریض‌ها می‌خندید تا همان خنده‌هایشان مثل مسکن، دردهایشان را کمتر کند.

دکتر زمانی در طول راه‌اندازی کلینیک طب سنتی خود که تا زمان درگذشت‌اش مدیریت آن را بر عهده داشت، تلاش کرد تا با استفاده از علم نوین مهندسی پزشکی و ادغام آن با روش‌های طب سنتی و ایرانی، طرحی نو در پیشبرد سلامت مردم بزند. او تلاش کرد تا اعتماد از دست رفته مردم به روش‌های درمانی طب ایرانی را بازگرداند و کوچکترین خدشه‌‌ای به صاحت لباس سفید پزشکی وارد نکند.

او هرگز به درمان طب سنتی مثل افسانه‌ای که درباره‌اش گفته می‌شود نگاه نمی‌کرد. معتقد بود که طب سنتی در سایه طب نوین پزشکی باید حرکت و کند و نقش مکمل آن را دارد. نگاه‌اش هرگز آرمان‌گرایانه نبود و این را به همه بیمارانی که به کلینیک می‌آمدند می‌گفت. او سعی می‌کرد همواره بین طب سنتی ایرانی و طب نوین، یک تعادل ایجاد کند.

دکتر علیرضا زمانی ۱۲ مهر ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. او اکنون در کنار پدربزرگش به خاک سپرده شده. کسی که علیرضا زمانی او را می‌ستود و همواره سوگوار درگذشت‌اش بود. سایت تحلیلی خبری عصر ایران هرگز او و فداکاری‌هایش را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: درگذشت دکتر علیرضا زمانی مدیر کلینیک کیمیا به علت ابتلا به کرونا وقتی طب سنتی مدرن می‌شود؛ چگونه یک کلینیک در تهران، مهندسی پزشکی را با طب سنتی پیوند داده است؟ (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/003AZ3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علیرضا زمانی علیرضا زمانی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار بر میگردد.

دیگر خبرها

  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قلیان با گاز خنده!
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند