Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:25:06 GMT

گازگرفتگی در بابل یک کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۰۶۲

گازگرفتگی در بابل یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، این حادثه در روستای سیاهکلامحله ز توابع بخش مرکزی شهرستان بابل واقع جاده گنج افروز رخ داد و پدر خانواده که فرد ۴۵ ساله بود جانش را از دست داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فوریت‌های اورژانس بابل 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر ابوالقاسم لعلی افزود: در این حادثه همگی اعضای یک خانواده دچار گازگرفتگی شدند که متاسفانه پدر خانواده به علت مسمومیت شدید فاقد علائم حیاتی بود و تلاش های تکنسین اورژانس برای احیا هیچ ثمری نداشت ولی با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که در بیمارستان تلاش های کاردرمانی هم ثمری نداشت.
 
 وی بیان داشت: همچنین این حادثه سه مصدوم داشت که پسر جوان ۱۷ ساله ، دختر ۱۱ و زن ۳۶ ساله هم دچار مسمومیت شدند که تکنسین های اورژانس پس از اقدامات اولیه درمانی  مصدومان حادثه را  به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

لعلی همچنین حال عمومی مصدومان را مساعد توصیف کرد.

برچسب‌ها مرگ ناگهانی بابل گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ ناگهانی بابل گاز مرگ ناگهانی بابل گاز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!

همشهری آنلاین: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله‌های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند، اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد، اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد، اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می‌شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می‌خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می‌کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد، اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن