Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و ستاد اقامه نماز خراسان رضوی امروز با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به امضا رسید.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در نشست امضای این تفاهم نامه، با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی جایگاه شکل‌گیری تفکر و اندیشه و جهان‌بینی هستند، گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز در این مراکز، نقش مهمی در توسعه و تثبیت این فرهنگ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی امضای تفاهم نامه را در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری در اجلاس‌های سراسری نماز و تاکید ایشان بر مسئولیت همگانی در قبال نماز عنوان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، رسالت اصلی کتابخانه های عمومی را ترویج ارزش‌های دینی دانست و ادامه داد: در هفته کتاب برنامه‌های مشترکی با موضوع نماز اجرا خواهد شد.

کد خبر 5070011

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کتابخانه های عمومی تفاهم نامه همکاری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه گرگان استانداری سمنان شهرستان کرج قزوین کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری، سید‌محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، داود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر اعضا حضور داشتند.

سیدمحمدشروین اسبقیان با اشاره به اتفاقات اخیر در لیگ برتر و دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری این موضوع تصریح کرد: رییس فدراسیون فوتبال بلافاصله در پی این دستور جلسه‌ای با همکاران خود داشتند و قرار است جلسه‌ای نیز با قید فوریت با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون و مسئولان ارکان انضباطی و اخلاقی این فدراسبون برگزار شود و امیدوارم با تدبیر و تصمیم‌گیری مناسب، راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ناهنجاریهای اخلاقی اتخاذ شود.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزشی جوانان اهمیت کارگروه جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این کارگروه از جمله مهم‌ترین کارگروه‌هایی است که فعالیتش آغاز شده است و در راستای تسری ارزش‌های اخلاقی در فضای فرهنگ هواداری اثرات مثبتی خواهد داشت.

او ادامه داد: قرار است در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

در ادامه در خصوص آیین‌نامه‌ی تشکیل کانون هواداری که از فصل بعد به عنوان یک الزام برای باشگاه‌ها قرار خواهد داشت، بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با اصلاح و تکمیل آیین‌نامه، برای اجرا، ابلاغ شود.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه‌ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، تشکیل کانون هواداران باشگاه‌ها را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار داد و نسبت به قرارگرفتن معاونت بانوان در ساختار اداری کانون‌های هواداری نکاتی را مطرح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان