Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:02:16 GMT

با تایید سرمربی آرژانتین؛ مشکل مسی برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۲۲۴

با تایید سرمربی آرژانتین؛ مشکل مسی برطرف شد

لیونل مسی دیگر مصدوم نیست و برای بازی با پرو و پاراگوئه مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در جریان بازی بارسا و رئال بتیس یک نیمه به دلیل مصدومیت جزئی مچ پا روی نیمکت نشست و با ورودش در نیمه دوم موفق به ثبت دو گل و تاثیرگذاری مستقیم روی گل دوم بارسلونا شد شد.

 

 

 

 

مسی پس از اتمام بازی راهی آرژانتین شد تا در اردوی تیم ملی کشورش برای دو بازی مقدماتی جام جهانی 2022 برابر پرو و پاراگوئه حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در اولین جلسه تمرین انفرادی تمرین کرد ولی سپس به تمرینات گروهی اضافه شد.

 

 

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری بازی بامداد فردا برابر پاراگوئه و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مصدومیت مسی گفت:« لئو بدون هیچ مشکلی تمرین کرده و برای قرار گرفتن در ترکیب 11 نفرهt از آمادگی کامل برخوردار است. خوشحالیم که دیگر مصدوم نیست و می تواند مثل همیشه رهبر تیم درون میدان باشد.»

 

بازی بعدی تیم ملی آرژانتین سه شنبه هفته بعد در زمین پرو خواهد بود.

 

آرژانتین تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند

سومین گزینه بایرن مونیخ نیز پیشنهاد این باشگاه را رد کرد

 

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق نیز رخ بدهد.

کریستین فالک خبرنگار نزدیک به باواریایی‌ها امروز در خبری جنجالی اعلام کرد رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و قصد دارد به قراردادش با تیم ملی اتریش که اعتبارش تا سال 2026 است، پایبند باشد.

پس از انتشار این خبر نیز، فدراسیون فوتبال اتریش نیز بلافاصله به‌طور رسمی اعلام کرد رالف رانگنیک در تیم ملی این کشور باقی خواهد ماند. اکنون نیز این سرمربی 65 ساله درباره این تصمیمش و رد کردن فرصت مربیگری در بایرن مونیخ صحب کرده است. او گفت:

من با تمام وجودم سرمربی تیم ملی اتریش هستم و از این‌کار واقعاً لذت می‌برم. من مصمم هستم مسیری که انتخاب کردم را ادامه دهم. تأکید می‌کنم این به معنای رد کردن بایرن مونیخ نیست بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشترک‌مان است. اکنون تمرکز کامل ما روی یورو است و هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا جای ممکن (در این رقابت‌ها) پیش برویم.

حال باید بایرن مونیخ پس از سومین تلاش ناموفقش، این‌بار به سراغ کدام مربی در دسترس خواهد رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی