Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:33:39 GMT

پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۳۶۱

پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت

رییس سابق هیئت دوچرخه سواری خرم آباد و پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حمیدرضایاری رئیس سابق هیئت دوچرخه سواری خرم آباد و از پیشکسوتان دوچرخه سواری لرستان براثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادوبه دیار حق شتافت.

برپایه این خبر ؛شادروان یاری روز گذشته به همراه یکی دیگر از رکابزنان خرم آبادی در مسیر جاده خرم آباد - رباط نمکی در حال دوچرخه سواری  بودند  که براثر برخورد یک دستگاه سواری سمند دچار سانحه تصادف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو رکابزن خرم آبادی پس ازسانحه تصادف وبه دلیل وخامت وضعیت جسمی  به بیمارستان انتقال یافتند که شادروان یاری به دلیل شدت حادثه جان خود را از دست داد.

شادروان یاری اهل خرم آباد واز پیشکسوتان دوچرخه سواری استان وبازنشسته جهادکشاورزی بود که به مدت چند سال نیز ریاست هیئت دوچرخه سواری مرکز استان را برعهده داشت.

 برگزاری همایشات متعددبه مناسبت های مختلف  در مرکز استان برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان خرم آبادی از اقدامات مهمی بود که این پیشکسوت دوچرخه سواری  دردوران ریاست خود برهیئت انجام داده بود.

خبرگزاری برنالرستان درگذشت این پیشکسوت ورزش دوچرخه سواری لرستان را   به خانواده محترم وی ، جامعه ورزش وخصوصا اهالی دوچرخه سواری  استان تسلیت می گوید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف دوچرخه سواری پیشکسوت خرم آباد دوچرخه سواری لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد