Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:48:13 GMT

ساعت کاری اتوبوس‌ها و قطار شهری اصفهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۳۸۱

ساعت کاری اتوبوس‌ها و قطار شهری اصفهان تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان حجت‌اله غلامی اظهار داشت: از امروز خطوط اتوبوسرانی در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار، کاشان و اردستان تا ساعت ۲۰ شب خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: ساعت کار قطار شهری کلانشهر اصفهان از پنجشنبه تا ساعت ۱۹ خواهد بود و لازم است مردم با توجه به تغییرات پیش آمده، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این تغییر در جهت ساعت کاری جدید مشاغل غیر ضروری که از بیستم آبان اعمال شد، صورت گرفته است.

غلامی یادآور شد: از بیستم آبان تا بیستم آذر فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در اصفهان، بهارستان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، لنجان، کاشان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان تا ساعت ۱۸ است و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یادشده به بعد تعطیل می‌شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار امیدواری کرد که این طرح به کاهش سفرها و ترددهای درون شهری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا منجر شود.

به گزارش فارس، گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید، بازارهای روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری خودرو، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز مُتبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مُصلاها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه‌ فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مُبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه شغلی شماره ۳ شامل مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها،آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینماها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و برگزاری آزمون‌های حضوری است.

گروه شغلی شماره ۴ شامل برگزاری انواع مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قطار ساعت کاری کاشان مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد قصد ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود برای فصل آینده دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه هر سناریویی را مدنظر دارند. طبق گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلیس؛ گروه INEOS به عنوان مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تا قبل از فینال جام حذفی انگلیس که شیاطین سرخ با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد، تصمیم خود مبنی بر آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ را اعلام نخواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود این مربی هلندی در پایان فصل از سمت سرمربیگری من‌یونایتد اخراج خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تلگراف» هم خبر داد؛ INEOS آماده شنیدن پیشنهادها برای بیشتر اعضای تیم به غیر از کوبی مِینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلون است و قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در مقابل پیشنهاداتی که می‌رسد، انعطاف‌پذیر باشند. آنها به دنبال فروش رشفورد نیستند اما اگر پیشنهادی برای این بازیکن دریافت کنند، آن را در نظر خواهند گرفت.

طبق این گزارش؛ اولویت منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو جذب یک مهاجم، یک هافبک میانی و یک مدافع راست که توانایی بازی در پست دفاع راست را هم داشته باشد، خواهد بود. این باشگاه البته باید بودجه این کار را از فروش بازیکنانش تأمین کند.

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

نشریه «تایمز» انگلیس هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادهایی برای آنتونی، هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا، ویکتور لیندلوف و کریستین اریکسن، آماده فروش آنهاست.

گفته می‌شود دو باشگاه الاتحاد و النصر عربستان نسبت به جذب رافائل واران علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می‌شود.

همچنین باشگاه النصر خواهان به خدمت گرفتن وان‌بیساکا است و الهلال هم نسبت به جذب کاسمیرو علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟