Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد هاشمی در جدیدترین فعالیت خود در حوزه کارگردانی سریال نمایش خانگی «آهوی پیشونی سفید» را می‌سازد.

کریم خودسیانی و حمزه صالحی نویسندگان فیلمنامه این سریال هستند و فعلا پانزده قسمت آن نوشته می‌شود و احتمال دارد در ادامه راه بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه سریال «آهوی پیشونی سفید» در ادامه سه گانه سینمایی آن با همین نام است. البته که سعی در جذابتر کردن آن وجود دارد تا مخاطب لذت بیشتری ببرد.

شخصیت‌های سریال «آهوی پیشونی سفید» همان‌هایی هستند که در نسخه سینمایی آن وجود دارند و تعداد زیادی شخصیت نیز به قصه اضافه خواهد شد.

گفتنی است کریم خودسیانی و حمزه صالحی پیش از این تجربه همکاری موفقی در نگارش فیلمنامه سریال نمایش خانگی «هشتگ خاله سوسکه» داشتند و شاید این باعث شده سیدجواد هاشمی برای فیلمنامه «آهوی پیشونی سفید» سراغ آن‌ها برود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جواد هاشمی شبکه نمایش خانگی آهوی پیشونی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو