Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:45:02 GMT

بارش ۴۲ میلی متری باران در مالخلیفه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۷۴۲

بارش ۴۲ میلی متری باران در مالخلیفه

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعال شدن سامان بارشی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین بارش این سامانه بارشی در کوهرنگ، لردگان و مال خلیفه گزارش شده است.

سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارش باران در کوهرنگ ۲۹.۸ گزارش شده است.

وی با اشاره به میزان بارش باران در سایر نقاط استان، عنوان کرد: میزان بارش باران در شهرکرد ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلی متر، لردگان ۴۱.۳ میلی متر، بروجن ۸.۸ میلی متر، اردل ۱۷.۷ میلی متر، سامان ۱.۶ میلی متر، ایلبیگی ۰.۵ میلی متر، بلداجی ۱۶.۷ میلی متر، فرخشهر ۲.۶ میلی متر، بن ۱.۸ میلی متر و شلمزار ۱۱.۳ میلی متر گزارش شده است.

سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارش در دوآب صمصامی ۱۳.۵ میلی متر، سورشجان ۳.۲ میلی متر، مالخلیفه ۴۲.۶ میلی متر، فارسان ۶.۲ میلی متر و آلونی ۳۶.۳ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 5070053

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهرنگ بارش باران هواشناسی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر بارش باران آمار کرونا محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی گزارش شده میزان بارش میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر