Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین صباحی امام جمعه کازرون در جلسه هم‌اندیشی مجمع خیرین شهرسازی و فرهنگ‌ساز این شهرستان با بیان اینکه نبود مجمع خیرین در کازرون یکی از عقب ماندگی‌های این شهر است، اظهار کرد: برای تشکیل مجمع خیرین چندین شرط وجود دارد، شرط اول این است که شهرداری و شورا حمایت ۱۰۰ درصدی از مجمع داشته باشند و شرط بعدی این است که باید به طراحان، بازاریان و دیگر شهروندان اجازه دهیم که خودشان پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین برقراری عدالت را از دیگر شروط تشکیل مجمع دانست و گفت: امکانات باید به طور مساوی در تمام نقاط شهر وجود داشته باشد.

امام جمعه کازرون با اشاره به لزوم توجه به تجربیات گذشته، تصریح کرد: باید از تجربه شهرداران، فرمانداران و روسای ادارات بازنشسته که در شهرسازی و فرهنگ شهری تجربیات زیادی دارند، در شهرسازی و مسائل مختلف استفاده کرد.

او با اشاره به اینکه به نقش معماری و بنا در تربیت انسان‌ها در روانشناسی اسلامی تاکید شده است، افزود: حرم مطهر امام رضا (ع) نمونه‌ای از معماری اسلامی سنتی است که وقتی انسان وارد حرم می‌شود احساس آرامش می‌کند.

امام جمعه کازرون نورپردازی‌های انجام شده بوسیله شهرداری در سطح شهر را به عنوان نمونه‌ای دیگر از جلوه‌های آرامش‌دهنده نام برد و گفت: نورپردازی خیابان امام خمینی (ره)، میدان بعثت و میدان شهدا در شادابی و روحیه و تفریح شهروندان موثر است و اقدام شهرداری در اجرای این نورپردازی‌ها شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرصه شهرسازی مجمع خیرین مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است