Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عراقی از تاریخ بازی تیم ملی این کشور با تیم ملی هنگ کنگ پرده برداشت تا تاریخ رسمی بازی های انتخابی جام جهانی 2022 از فروردین 1400 شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته رسما زمان بندی جدید مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد تا زمان بندی ماهانه بازی ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش AFC قرار شد از ماه مارچ 2021(اسفند-فروردین 99و 1400) مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 مجدد آغاز شود. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ دقیق بازی ها را اعلام نکرد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «الکرة العراقیة» خبر داد: دیدار تیم ملی فوتبال عراق با هنگ کنگ در تاریخ 30 مارچ 2021( 10 فرودین 1400) برگزار می شود.

با این خبر از سوی سایت عراقی مشخص شد آغاز مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی از فروردین 1400 خواهد بود. همچنین تیم ملی کشورمان که در این رقابت ها با عراق همگروه است در اولین بازی باید به مصاف هنگ کنگ برود و در دومین بازی که همزمان بازی عراق و هنگ کنک است به مصاف کامبوج می رود.

با اعلام این رسانه عراقی تاریخ بازی دوم ایران هم قطعی شد و دیدار تیم ملی کشورمان با کامبوج در تاریخ 10 فروردین همزمان با بازی عراق و هنگ کنگ برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات انتخابی جام جهانی انتخابی جام جهانی 2022 هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)