Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز محمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفت ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹، ۱۳ هزار و ۵۸۵ تماس موفق با اورژانس اجتماعی (۱۲۳) انجام گرفته است.

وی با اشاره به گروه‌های مهم نیازمند به اورژانس اجتماعی بهزیستی، افزود: کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب دیده، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزار دیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به مهمترین اصول برنامه اورژانس اجتماعی بهزیستی، تصریح کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، قضا زدایی و پیشگیری از وقوع جرم، شناسایی کانون‌ها و مناطق آسیب خیز، به موقع بودن، در دسترس بودن؛ تخصصی بودن و ارتقای توانمندی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده را هدف اورژانس اجتماعی عنوان کرد.

محمدی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی و فعالیت شبانه روزی آنها، به ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب تاکید کرد.

کد خبر 5069969

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بهزیستی اورژانس اجتماعی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بارش باران بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی اورژانس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی