Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶ درصد از مشترکان برق با تعرفه خانگی آذربایجان‌غربی مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی طرح برق امید هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص مشمولین طرح برق امید گفت: طبق آمار ۶ ماهه اول سال ۹۹،  ۲۶ درصد از مشترکان برق با تعرفه خانگی آذربایجان‌غربی مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی طرح برق امید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای طرح برق امید شاهد کاهش مصرف برق در زمان پیک بار خواهیم بود و این مهم تنها با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق مشترکان پر مصرفی که با اجرای طرح برق امید شناسایی شده‌اند، قابل دستیابی است.

حسن‌بکلو اضافه کرد: تداوم رویه مصرف مشترکان کم مصرف، تغییر الگوی مشترکان خوش مصرف و حرکت به سمت دسته کم‌مصرف با رعایت موارد و نکات ساده و همچنین اصلاح الگوی مصرف مشترکان پرمصرف از طریق مدیریت بهینه مصرف از جمله اهداف اجرای طرح برق امید می‌باشد که علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار نقش موثری در صرفه‌جویی مصرف انرژی در کشور دارد.

وی تشریح کرد:  شروع اجرای این طرح از آبان‌ماه است و مشترکان برق استان طی چند ماه اجرای طرح، می توانند الگوی مصرفی خود را تغییر و یا ادامه دهند و با شروع فصل تابستان در سال آینده شاهد اوج موفقیت طرح برق امید خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق آذربایجان غربی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی قبوض برق طرح برق امید رایگان شدن برق مشترکان برق آذربایجان غربی آذربایجان غربی طرح برق امید مشترکان برق اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی