Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@11:44:41 GMT

ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز قره‌باغ

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۴۷۰۱

ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز قره‌باغ

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «شوشان استپانیان» سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان امروز پنجشنبه اعلام کرد که در منطقه مأموریت حفظ صلح در قره باغ، پرواز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در این خصوص گفت: فضای هوایی ارمنستان و آرتسا پوشش داده شده و این منطقه به استثنا پروازهای هواپیمایی دو طرف و هواپیماهای غیرنظامی در مسیرهای ثبت شده، پرواز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 واکنش «شوشان استپانیان» به گزارش‌هایی در خصوص پرواز هواپیمای بدون سرنشین شناسایی و جنگی Bayraktar TB2 نیروی هوایی ترکیه علی‌رغم پایان درگیری‌ها بر فراز قره باغ اعلام شده است.

این در حالی است، که در روزهای گذشته و با میانجی‌گری روسیه در منطقه قره باغ آتش بس اعلام شده است.

گفتنی است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره‌باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی اعلام کرد.

مناقشه قره باغ پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از سال ۱۹۸۸ آغاز شد.

اگرچه میانجیگری‌های روسیه در پنجم آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی به درگیری خونبار نظامیان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ خاتمه داد؛ اما هر دو کشور در این باره ادعاهایی را مطرح می‌کنند.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان جمهوری آذربایجان آتش بس جنگ نظامی قره باغ جنگ قره باغ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات آمریکا قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند