Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:43:58 GMT

تغییر در هیأت مدیره سیمیدکو

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۴۸۷۶

تغییر در هیأت مدیره سیمیدکو

خبرگزاری آریا - در جلسه هیأت مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد که در تاریخ ٢١ آبان ماه ٩٩ در دفتر این شرکت برگزار شد، " محمدرضا پاکباز " عضو هیأت مدیره و مدیر سابق بازرگانی شرکت جای خود را به " مهدی کارگرزاده " داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت سیمیدکو، در جلسه هیأت مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد که در تاریخ ٢١ آبان ماه ٩٩ در دفتر این شرکت برگزار شد، " محمدرضا پاکباز " عضو هیأت مدیره و مدیر سابق بازرگانی شرکت جای خود را به " مهدی کارگرزاده " داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است پیش از این آقای پاکباز بعنوان مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب انتصاب گردیده و از ترکیب هیأت مدیره شرکت سیمیدکو خارج شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد،‌ نام باشگاه استقلال تغییر نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی عسکری در حاشیه بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره مباحث اخیر درباره تغییر نام تیم استقلال، گفت: کنسرسیومی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، 85 درصد سهام شرکت استقلال ایران را خریداری کرده و این موجب مسرت و افتخار ماست که در کنار هواداران پرشمار این تیم، ان‌شاءالله به تعالی این تیم و ورزش کشور به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کمک خواهیم کرد.

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

 

وی ادامه داد: در مورد تغییر نام شرکت استقلال ایران مباحثی در جریان است و این رویه در هلدینگ خلیج فارس وجود دارد که شرکت‌های تابعه، پسوند خلیج فارس را داشته باشند، اما اولویت اول ما حفظ نام استقلال ایران برای این شرکت است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنیم، اما در صورتی که مراجع ذی‌صلاح بر حذف پسوند ایران اصرار داشته باشند با هماهنگی با وزارت ورزش و طبق قانون تجارت و ضوابط حاکم بر شرکت‌های بورسی درباره تغییر پسوند شرکت استقلال ایران اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای موفقیت استقلال است و این نام زیبا روی تیم استقلال برقرار خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند
  • عسگری: وضعیت خودرو در کشور دچار فلاکت شده است / «کروز» به دنبال صندلی سوم درهیات مدیره ایران‌خودرواست + فیلم
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...