Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:28:02 GMT

بازی سنگینی بود/ نتیجه را به سود خود تغییر دادیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۰۱۳

بازی سنگینی بود/ نتیجه را به سود خود تغییر دادیم

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ورامین با نتیجه سه بر یک از سد تیم خاتم اردکان گذشت.

مجید تابش نژاد پس از پیروزی تیمش مقابل تیم خاتم اردکان گفت: بازی سنگینی بود. رقابت‌هایی که پس از وقفه‌ای طولانی انجام می‌شود رقابتهای سنگینی می‌شود. ما بهتر بازی کردیم و توانستیم نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی رغم اینکه دو بازیکن تیم مصدوم بودند و پشت خط زن تیم را نداشتیم اما خوشبختانه توانستیم پیروز بازی شویم.

کد خبر 5070120 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال لیگ والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال هندبال لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا لیگ برتر هندبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون فوتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی