Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@07:26:19 GMT

توضیحات وزارت اطلاعات درباره دستگیری حبیب اسیود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۰۱۷

توضیحات وزارت اطلاعات درباره دستگیری حبیب اسیود

خرداد: وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی و به دام افتاد.
به گزارش خرداد ، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:
«با اقدامات تخصصی و ترکیبی سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرج الله چعب سرکرده گروهک تجزیه طلب حرکة النضال شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرکرده گروهک تجزیه طلب حرکة النضال در سال های اخیر قصد چندین عملیات بزرگ دیگر در تهران و خوزستان را داشت و اخیراً در حال برنامه ریزی برای هدایت عملیات تروریستی جدیدی بود که با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.
این گروهک که تحت حمایت مستقیم سرویس های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی قرار دارد؛ علی رغم صدور حکم بین المللی برای سرکردگان آن گروه، عملیات تروریستی در ایران را مدیریت می کرد.
عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز که اکنون در دستان وزارت اطلاعات قرار دارد؛ از دیگر عملیات تروریستی و خونین این گروهک نیز جزئیاتی بیان کرده است.» برچسب ها: وزارت اطلاعات ، حبیب اسیود

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت اطلاعات حبیب اسیود وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد

 لحظاتی پیش تبادل آتش و درگیری بین یگان تکاوری نصرت آباد و گروهگ تروریستی جیش الظلم رخ داده است و خوشبختانه از نیروهای یگان تکاوری تلفاتی گزارش نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند