Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@15:25:50 GMT

کشف 9 تن قند احتکار شده در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۱۲۲

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلفان از کشف ۹ تن قندر احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ رضا رضایی امروز ۲۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی و بازرسین اداره صمت و اتاق اصناف دلفان محل دپوی مقادیری قابل توجه قند احتکاری در یکی از انبارهای حومه شهر دلفان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی از این محل مقدار ۹ تن قند احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رضایی افزود: ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شد.

رئیس اداره صمت دلفان اضافه کرد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به‌صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

رضایی گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت‌ها، نسبت به این تخلفات برخورد قضایی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Acr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است