Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان که از روز چهارشنبه در دمشق پایتخت سوریه آغاز شد، امروز با صدر بیانیه ای به کار خود پایان داد و بر همکاری جامعه جهانی برای بازگشت آوارگان سوری، حفظ استقلال و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین: در این بیانیه همچنین بر کمک به  تسهیل بازگشت امن آوارگان سوری به کشورشان تاکید و اعلام شده است که جامعه جهانی باید در این زمینه همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه اعمال هرگونه تحریم یکجانبه و غیرقانونی به ویژه در سایه شیوع ویروس کرونا، مردود اعلام شده است.

بیانیه می افزاید: برای بحران سوریه هیچ راه حل نظامی وجود ندارد و راه حل سیاسی نیز از سوی خود مردم سوریه هدایت و اجرا می شود.

این بیانیه همچنین بر ادامه نبرد با تروریسم تا نابودی کامل تمامی گروه های تروریستی در ج شده در فهرست شورای امنیت تاکید کرده است.

در بیانیه پایانی کنفرانس بین الملل بازگشت آوارگان، بازگشت آوارگان سوری، حفظ حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی سوریه مورد تاکید قرار گرفته است.

موضوع آوارگان سوری بحرانی انسانی است که در آغاز جنگ علیه سوریه به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن دولت سوریه و سرنگونی آن به کار گرفته شد.

سوریه در ۹ سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازگشت آوارگان آوارگان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت وحید جلال زاده در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت:

زیاده گویی،تمامیت خواهی و مخالفت خوانی های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

دیگر خبرها

  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است