Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@00:52:39 GMT

سریال «قورباغه» توقیف شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۷۸۰

سریال «قورباغه» توقیف شد؟

هومن سیدی از تاخیر مجدد پخش سریال «قورباغه» خبر داد و با انتقاد از این تصمیم نوشت: «من نزدیک به سه سال از زندگی حرفه‌ای و شخصیم رو برای ساخت «قورباغه» گذاشتم. فقط و فقط به دلیل ارزش و احترامی که برای مردم نازنین و حرفه ام قائل بودم و هستم بهترین روز‌های عمرم را برای این کار صرف کردم. یک تیم تمام حرفه‌ای برای رسیدن یک نتیجه قابل قبول تمام تلاششون رو کردن تا سریالی در شان و شخصیت مخاطب رو بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه موفق بوده ایم یا خیر، بحثی موکول به بعد از پخش است.

وی ادامه داد: در جریان باشید این سریال مدتی است که آماده پخش بوده و به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاده. به هر ترتیب اعلام رسمی پخش به آبان موکول شد؛ که باز به دلایلی ارشاد از ما درخواست کرد که تاریخ پخش را به آذر موکول کنیم؛ که در نهایت دلخوری به حقِ مخاطبان را در پیش داشت که تیم سریال را بی برنامه خطاب کرده اند.

وی نوشت: و اکنون در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسما اعلام کرده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول دی ماه موکول کنیم. چرا؟ من و تهیه کننده بسیار زیاد حسن نیت خود را اثبات کردیم و با شورای پروانه نمایش کمال همکاری را داشتیم. فقط و فقط به دلیل اینکه زحمت چند ساله این تیم دیده شود و مردم بتوانند این سریال را ببینند.


هومن سیدی در انتها افزود: جناب آقای انتظامی لطفا جوابی صریح به بنده و مخاطبان بدهید. چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ ما مجبوریم تاریخ پخش را به اول دی ماه موکول کنیم. کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفا بفرمایید در این لحظه سریال «قورباغه» توقیف گردیده است یا خیر؟»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال هومن سیدی سریال قورباغه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل