Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:29:00 GMT

ترامپ: ۲.۷ میلیون رأی من را پاک کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۷۹۳

ترامپ: ۲.۷ میلیون رأی من را پاک کردند

خبرگزاری تسنیم: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه در ادامه اظهارات اعتراض‌آمیز خود علیه فرآیند انتخابات و شمارش آرا در کشورش اعلام کرد که 2.7 میلیون میلیون رأی وی پاک شده و یا به رقیب انتقال پیدا کرده است.

ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: دومینیون [سامانه رأی‌گیری الکترونیکی] 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون رأی ترامپ را در سراسر کشور پاک کرده است. تحلیل‌ داده‌ها نشان می‌دهد که 221 هزار رأی در پنسیلوانیا از رئیس‌جمهور ترامپ به بایدن منتقل شده است. 941 هزار رأی پاک شده است. ایالت‌هایی که از سامانه‌های رأی‌گیری دومنیون استفاده کرده‌اند، 435 هزار رأی را از ترامپ به بایدن تغییر داده‌اند.

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده‌اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌های موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

طی چند روز گذشته فیس‌بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب‌هایی مانند «بی‌اساس» یا «اطلاعات نادرست» عملاً سانسور کرده‌اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

امروز پنج‌شنبه نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد طی روزهای اخیر صدها هزار نفر از هواداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اعتراض به سانسور اظهارات وی در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر، عضویت خود در این شبکه‌های اجتماعی را لغو کرده و به شبکه‌های اجتماعی جدیدتری از جمله «پارلر» و «رامبل» پیوسته‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ انتخابات دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف