Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.

به گزارش برنا روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:

سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت‌ها و با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلام راستین و ترویج شاخص‌های اعتقادی در جامعه و در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این فراخوان در پنج محور ساماندهی توانمندی‌های عظیم بانوان در عرصه‌های مختلف آموزشی تربیتی، پژوهشی محتوایی، تبلیغی و ترویجی، اجتماعی مردمی و سایر حوزه‌ها اقدام به جذب مشارکت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و دینی می‌کند.

وی افزود: سازماندهی تبلیغات مردمی و جامعه مبلغان مذهبی، توانمند سازی، حمایت و نظارت مردمی بر کیفیت فعالیت‌ها را مهم برشمرد و تأکید کرد؛ تولید محصولات و محتوای فرهنگی در حوزه‌های کتاب و نشر، مد و لباس، ورزش و سلامت و عرضه آن به مخاطب فرهنگ مدار، از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی تهران خواهد بود.

روح الله عبدالهی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف ما اجرای اقداماتی است که منجر به ارتقای هویت‌های اجتماعی اصیل و حل آسیب‌های اجتماعی شود که این مهم با  کمک گرفتن از ظرفیت عظیم بانوان امکان پذیر است.

مشارکت در راه اندازی مجموعه‌های تربیتی آموزشی ویژه موسسات، مهدها و مدارس قرآنی؛ مشارکت در تولید محتوای فکری و اندیشه ورزی، تحلیل‌های کلان و موضوعی، شناسایی مسائل منطقه‌ای، بومی و طراحی فرهنگی از جمله محورهای طرح است که امیدواریم با همکاری و هم افزایی بانوان فعال و نخبه فرهنگی، مبلغات و مدرسان قرآن، صاحبان فن و اصناف مختلف به اهداف مورد نظر دست یابیم.

روح الله عبدالهی افزود با مشارکت در این طرح همه بانوان می‌توانند همکار سازمان تبلیغات اسلامی شده و به ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی در محیط پیرامونی خود بپردازند، با مشارکت در این طرح تمامی بانوان کنشگر و اثر گذار، دلسوز، مؤمن و انقلابی با به میدان آوردن توانمندی ها و تخصص خود به جریان بانوان فعال در عرصه فرهنگی کشور می‌پیوندند.

این طرح که دارای ابعاد ملی است، هم اکنون در سطح استان تهران آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد. علاقمندان به همکاری می‌توانند برای  ثبت نام در سامانه پیشرفت یاران به نشانی www.pishraftyaran.ir بخش مشارکت در نهضت پیشرفت مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی روابط عمومی بانوان مشارکت مردمی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم

فرماندار اصفهان گفت: نیاز به یک برنامه تحولی در شهر و روستاها داریم و معتقد هستم باید گفتمان مشارکت و گفتمان امیدآفرین را ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با عرض تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و بیان اینکه در شرایط خاص تحول قرار داریم، اظهار کرد: اتفاقاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شهادت سردار زاهدی و شهدای جبهه مقاومت، انتقام ملت ایران از رژیم صهیونیستی، قیام دانشجویان دنیا در دفاع از فلسطین رخ داده است که نتیجه پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در ایام اخیر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ نظاره‌گر تلاش تمام عیار دشمنان برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات بودیم که در این راه از ابزارهای رسانه‌ای مختلفی بهره گرفتند، با این وجود در بخش مرکزی شوراها و با مشارکت مردم توانستیم انتخابات را باشکوه‌تر از هرسال برگزار کنیم.

فرماندار اصفهان در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: با تمام نگرانی‌های که مردم به دلایل مختلف داشتند، شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات نسبت به سال‌های گذشته بودیم و این مشارکت بسیار چشمگیر بوده است.

احمدی با اشاره به اینکه سال جاری، سال پایانی فعالیت و زمان ارائه کارنامه عملکردها است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید مراقب آن باشیم، این است که تلاش‌ها و زحمات مسئولان و فعالان شهر و روستاها مورد توجه قرار گیرد و اقدامات انجام شده در کنار مانع‌های موجود بیان شود و برای اقدامات انجام نشده نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های ایجاد شده در این چهار سال فعالیت شوراها ارائه شود و باید بررسی کنیم که چقدر توانستیم در شهر و روستاها ظرفیت‌هایی را ایجاد کنیم و چه برنامه‌هایی برای سال آینده داریم‌، خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای یک‌سال آینده به غیر از برنامه جاری مانند جلسات اعضای شورا که به صورت مستمر برگزار می‌شود، باید بیان شود.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: نیاز به یک برنامه تحولی در شهر و روستاها داریم و معتقد هستم تلاش باید بر این باشد که یک گفتمان دقیقی را خودمان به آن عمل کنیم و آن را ترویج دهیم که آن گفتمان، مشارکت است، باید گفتمان امیدآفرین را ترویج دهیم و به همدلی، اتحاد و مطالبه صحیح بپردازیم و تلاشمان بر این باشد که ظرفیت‌هایی ایجاد کنیم.

احمدی با بیان اینکه یکی از فعالیت اصلی شوراها، فعالیت فرهنگی با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: توجه به عمران، اقتصاد و دیگر مسائل شهری مهم است، اما باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌تری داشته باشیم، از سال گذشته جلساتی با شورای روستاها داشتیم، اما نیاز به پیگیری مطالبه‌ها و مصوبه‌ها داریم‌.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ مصوبه در خصوص مسائل مختلف برای تمام مناطق تعیین و تصویب شده است، گفت: به طور قطع موضوعاتی که بررسی و پیگیری شده است، تمام خواسته و مطالبه مردم نیست، اما با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شوراها سعی کردیم موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم و در جهت رفع و بهبود آن‌ها گام برداریم.

کد خبر 750182

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم