Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، متولیان این باشگاه باید با آنهایی که در پرونده سرمربی ایتالیایی آبی‌ها کوتاهی کردند، برخورد جدی کنند. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور درباره شرایط استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خدا را شکر در هفته اول پیروز شدیم. استقلال هفته بعد باید با تیم خوب و قدرتمند فولاد بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نکونام تیم خوبی ساخته است و به نظرم برای هر دو تیم بازی سختی باشد. استقلال همیشه مدعی است و اگر اجازه بدهند، این تیم توان قهرمانی را دارد. این هواداران دیگر تحمل ندارند. در سال‌های اخیر شیطنت‌های زیادی انجام شد و بازیکنان و مربیان را با عدم پرداخت پول‌شان فراری دادند. داوری‌ها در برخی بازی‌ها هم خیلی به استقلال ضربه زد.

وی با انتقاد از اینکه باشگاه استقلال مدیرعامل ندارد، تصریح کرد: امیدوارم زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند. استقلال مدتی مدیرعامل، سرپرست و سرمربی نداشت و فعلاً به آرامش رسیده است. فکری استقلال را ساخته است و امیدوارم مدیرعامل باشگاه هم زودتر انتخاب شود.

اطلاعیه باشگاه استقلال: پرونده استراماچونی را در دادگاه عالی ورزش دنبال می‌کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکایت یک میلیون و 300 هزار یورویی آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: ضعف مدیریت در همه جای کشور، به خصوص فوتبال بیداد می‌کند. مدیران قراردادهایی می‌بندند که نمی‌توانند به تعهدات آن عمل کنند. این نشان‌دهنده ضعف مدیریت یک باشگاه است و در سال‌های آینده نیز چنین اتفاقی رخ می‌دهد. متأسفانه همیشه در پرونده‌های فیفا بازنده هستیم. مسئولان قبلی فقط برای رفع مسئولیت قرارداد می‌بستند و با خود می‌گفتند مدیر بعدی پاسخگوی شکایات خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اکبرپور با بیان اینکه زمان مشخص می‌کند چه کسی دروغ گفته است و الان نمی‌توان علیه کسی جبهه گرفت، خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلی پیش نیاید و متولیان باشگاه بزرگ استقلال هم یقه کسانی را که در این قضیه کوتاهی کردند، بگیرند؛ چه کسانی که مدیرعامل بودند یا عضو هیئت مدیره. ما چقدر باید تاوان بدهیم؟ وقتی پرونده‌ای را می‌توانستند با یک میلیارد تومان مختومه کنند، الان باید 10 میلیارد تومان بابت آن بدهیم؛ آنهم به خاطر اینکه افراد سر جای خودشان نیستند و تأسف‌بار است پولی که باید خرج فوتبال ایران شود، بابت جریمه هدر می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی قراردادی می‌بندیم، باید پول آن را بدهیم و اگر چنین نکنیم، از ما شکایت می‌کنند و پنجره ما بسته می‌شود. اینقدر در یک سال گذشته از طرف مدیران و مربیان دروغ شنیدیم که نمی‌دانیم چه کسی راست می‌گوید. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره موضع‌گیری‌های اخیر احمد سعادتمند علیه باشگاه به تسنیم گفت: یک استقلالی حتی اگر ضرر هم کرده باشد، دوست ندارد آرامش تیم به‌هم بخورد. من با سعادتمند ملاقات هم کردم. او آدم خوبی بود. نمی‌دانم چه مشکلاتی رخ داد که او نتوانست از عهده کار بربیاید.

قرارداد 55 میلیاردی چند استقلالی در زمان مدیریت سعادتمند

«به‌عنوان کسی که در استقلال بازی کردم، از دو طرف خواهش می‌کنم به حاشیه‌سازی‌ها ادامه ندهند.»، اکبرپور ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در این شرایط تنها استقلال ضربه می‌خورد. من نمی‌گویم سعادتمند خوب بوده است یا بد، اما بعدها مشخص می‌شود چه کسی جلوی پای استقلال سنگ انداخت یا چه کسی برای باشگاه تلاش کرد. اگر استقلال را دوست داشته باشیم، باید یک جا به خاطر آن از حق‌مان بگذریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد سعادتمند آندره آ استراماچونی استقلال احمد سعادتمند آندره آ استراماچونی استقلال باشگاه استقلال چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم