Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، نخستین مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب‌وکار در مرکز استان سمنان با هدف توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت‌بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بسترسازی برای ایجاد کسب‌وکارهای پُررشد در اکوسیستم بهبودیافته و کارآفرینانه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان با قابلیت ارائه آموزش‌های حضوری و مجازی در حیطه کارآفرینی و کسب‌وکار برای کلیه متقاضیان استان سمنان فعالیت می‌کند.

سیدحسین شاهچراغ، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه در این مرکز تمام فرآیند کارآفرینی از شکل‌گیری ایده تا مرحله ورود به بازار مورد توجه است، تصریح کرد: این مرکز همچنین موقعیتی جهت شناسایی کارآفرینان بالقوه و تیم کاری آنان، امکان بررسی ایده‌ها، ارائه خدمات آموزشی کارآفرینی و مهارتی، مشاوره، فضای کاری، مانیتورینگ، تأمین مالی دوره نوزادی و نوپایی تا مرحله ورود به بازار و جذب سرمایه‌گذار را فراهم می‌آورد.

 شاهچراغ اظهار کرد: هدایت مهارت آموزان و کمک به کارآفرینان در این مرکز بر پایه سه فرایند اصلی شامل مشاوره شغلی و آموزشی، شناسایی توانمندسازها و آشنایی با شرکت‌های موفق، انکوباتورها، کسب‌وکارهای پلت‌فرمی و نیز تجاری‌سازی ایده‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نهادهای پشتیبان و حامی ایده‌های خلاق و نوآور صورت می‌پذیرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: مشمولان طرح کارآفرینی مهارت‌بنیان، کارآفرینان بالقوه و افراد دارای ایده استارتاپی، مدیران، صاحبان و کارکنان کسب‌وکارها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، عموم افراد علاقه‌مند به کسب‌وکار اعم از نوپا و یا سنتی و نیز کلیه مهارت آموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و کارآموزان المپیاد مهارت در شرایط یکسان با سایر گروه‌های فوق، در اولویت پذیرش این مراکز خواهند بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینی آموزش سمنان مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای