Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@12:01:48 GMT

بازداشت یک مداح در سلسله

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۶۱۹۹

آفتاب‌‌نیوز :

افشین ترکارانی اظهار داشت: این مداح به دلیل حضور در مراسم ختم در یکی از روستاهلی شهرستان و رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بازداشت شد.

وی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم، این مداح به دلیل تهدید بهداشت و سلامت عمومی و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا(علیرغم تذکر از قبل) با هماهنگی دادستانی و قرار قانونی به بازداشتگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکارانی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی درخصوص برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این راستا امروز و فردا کلیه گلفروشی ها و سالن های آرایش زنانه تعطیل اعلام شده است.

شهرستان سلسله درخصوص شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

**

یک شکارچی غیرمجاز بز کوهی که اقدام به زنده گیری بزغاله آن کرده بود در سلسله دستگیر شد.

علیرضا رحیمی اظهار داشت: این شکارچی در فصل بهار اقدام به شکار غیرمجاز یک راس بز کوهی و زنده گیری بزغاله آن و نگهداری در منزل شخصی خود کرده بود.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت شناسایی این شکارچی، افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با کسب اجازه از قاضی کشیک دادسرا به همراه ماموران پاسگاه انتظامی فیروزآباد از منزل این شکارچی بازرسی به عمل آورده و یک راس بزغاله کوهی نر وحشی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز و مقداری گوشت مشکوک به شکار کشف و ضبط شد.

رحیمی عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای شهرستان معرفی شد.

بیش از ۲۵۰ گونه جانوری در شهرستان سلسله وجود دارد.

**

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲۶ نفر سارق در بروجرد دستگیر و ۳۰ فقره سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: به جهت پاکسازی مناطق آلوده ، پلیس ظرف ۷۲ ساعت گذشته طی چندین عملیات جداگانه ۲۶ نفر سارق را دستگیر و موفق به کشف ۳۰ فقره اموال مسروقه شد.

وی اظهار داشت: اموال مسروقه شامل تجهیزات مخابراتی ، لوازم برقی و خانگی و چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت می باشد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین با تلاش مضاعف ماموران ۱۰ نفر از سوداگران مرگ و ۱۴ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و مقادیر متعددی مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز از متهمان کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیربط شدند .

**

فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: چاپ و نشر هرگونه اعلامیه اموات و مجلس ترحیم در الیگودرز جرم است.

حمید کشکولی در جمع خبرنگاران افزود :با توجه به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص ممنوعیت چاپ اعلامیه‌ی مراسم ترحیم، چنانچه افرادی مبادرت به چاپ و درج اعلامیه ترحیم نمایند که حاوی ساعت و مکان دفن باشد و از مردم جهت شرکت در مراسم دعوت بعمل آورند، با حکم مقام قضایی افراد درجه ۱ خانواده بازداشت و جریمه‌ی سنگین مالی را نیز بدنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مداح مراسم ترحیم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این عنکبوت بی رحم و خطرناک است(عکس)

عصر ایران - عنکبوت شکارچی گلسنگ (Lichen Huntsman Spider) با نام علمی Heteropoda boiei به نام عنکبوت گلسنگ نیز شناخته می شود و به سرده Heteropoda در خانواده Sparassidae تعلق دارد. این نوعی عنکبوت شکارچی است که در آسیا و استرالیا یافت می شود. این عنکبوت ها می توانند از نظر رنگ متفاوت باشند و ترکیب های رنگی مختلفی از آنها وجود دارد.

عنکبوت شکارچی گلسنگ برای شکار طعمه خود تار نمی تند، بلکه در میان خزه ها و گلسنگ ها کمین کرده و زمانی که طعمه در فاصله مناسب قرار گرفت، به آن حمله می کند. به واسطه ترکیب رنگ خود، آنها می توانند بین خزه ها و گلسنگ ها استتار کنند.

رژیم غذایی آنها بیشتر از حشرات و سایر بی مهرگان و گاهی اوقات مارمولک های کوچک تشکیل شده است. عنکبوت شکارچی گلسنگ اغلب در شکاف پوست درختان زندگی می کند. آنها می توانند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب از پرش فنری در حین دویدن استفاده می کنند. این عنکبوت ها می توانند روی دیوارها و حتی سقف راه بروند.

در صورتی که یک عنکبوت شکارچی گلسنگ را بردارید، احتمال این که واکنش چسبیدن را از خود نشان دهد، زیاد است که جدا کردن حیوان از طریق تکان دادن را دشوار کرده و احتمال گاز گرفته شدن توسط آن را افزایش می دهد.

عنکبوت های ماده مدافعان سرسختی از کیسه های تخم و فرزندان خود هستند. در صورتی که تحریک شوند، آنها یک نمایش هشدار دهنده را به اجرا می گذارند. اگر هشدارها نادیده گرفته شوند، احتمال حمله و گاز گرفتن عنکبوت وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار عجیب عنکبوت گردباف نر پس از جفت‌گیری (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • این عنکبوت بی رحم و خطرناک است(عکس)
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان