Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:01:15 GMT

موفق نبودن آمریکا در منطقه به برکت مجاهدت شهدا است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۶۴۰۲

موفق نبودن آمریکا در منطقه به برکت مجاهدت شهدا است

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن محمودی  پنجشنبه شب در یادواره ۱۲ شهید مهاجران عرب گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: این افول قدرت آمریکا به برکت خون شهدا به خصوص شهیدان  ابو المهدی المهندس، و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: بودجه نظامی آمریکا قریب به ۷۳۰ میلیارد دلار بود و در همین کشورعراق بعد از صدام بیش از یک میلیون مردم مظلوم این منطقه را به بهانه های مختلف کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند گفت: هزاران نفر را بعد از صدام به بهانه واهی، پوچ  مانند مبارزه با تروریسم به شهادت رساندند و هیچ کسی جرات مبارزه با آنها را نداشت.

سرهنگ محمودی افزود:  با وجود این همه هزینه نظامی ولی ترامپ  اعلام کرد  ما جرات ورود به عراق را نداریم و باید چراغ خاموش در این کشور حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امروز لشکر حشدالشعبی ازنیروهای مقاومت، فهیم و بصیر عراقی تشکیل شده و در مقابل آمریکایی  ایستادند، که ابوالمهدی المهندس از نمونه های این نیروها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند گفت: شهدای عراقی نفس را از استکبار گرفتند. 

سرهنگ محمودی افزود:امروز عراق مانند  گذشته نیست، گرچه مشکلات فراوانی دارد اما روز به روز مشکلات آن به دست جوانان انقلابی  و شیعه رفع می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر قدرت گذشته را ندارد، ادامه داد: اینها آمده بودند تا بشار اسد را در چند ساعت تغییر دهند، هفت سال جنگ را به کشورسوریه تحمیل کردند، اما بشار اسد به برکت مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت ماند و آنها موفق نشدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند گفت: برخی از مشکلات واقعا علت آن خارجی است که با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان اتفاق افتاده و رفع خواهند شد. 

وی در پایان گفت: به زودی پرچم وحدت، همگرایی و دوستی بین همه ملت ها و اقوام بر پا خواهد شد و تمدن نوین اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) محقق می گردد.

به گزارش ایرنا، یادواره ۱۲ شهید مهاجر عرب ساکن در کنار سدتنظیمی گتوند پنجشنبه شب به همت پایگاه شهدای مهاجر حوزه شهری امام علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده های شهدا، جانبازان، رزمندگان و مردم شهیدپرور در مسجدالنبی(ص) کوی شهید سلطانی گتوند برگزار شد.

مردم شهرستان گتوند ۳۴۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند. 

برچسب‌ها جنگ تحمیلی گتوند شهید خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی گتوند شهید خوزستان جنگ تحمیلی گتوند شهید خوزستان اخبار کنکور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود