Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح تشدید نظارت بازار با همکاری نیروهای بسیجی استان به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و اجرای مصوبه محدودیت زمانی اصناف آغاز شد.

محمدرضا صفی خانی ۲۲ آبان‌ماه، اظهار کرد: از امروز ظرفیت نیروهای بسیجی به همراه بازرسان اتاق اصناف برای نظارت بر بازار به کار گرفته می‌شود و به‌طور مستمر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیج هیچ محدودیتی برای تأمین نیرو جهت نظارت بر بازار ندارد و همکاری این نهاد با سازمان صمت موجب می‌شود مردم با اطمینان بیشتری کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند و اصناف و بازاریان نیز ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به اجرای مصوبه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی بازار در ساعت ۱۸ اقدام کنند.

صفی خانی خاطرنشان کرد: تمام اصناف موظف هستند فعالیت خود را از ۲۰ آبان به مدت یک ماه، به ساعت ۱۸ محدود کنند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف تا ساعت ۲۱ در خیابان و معابر عمومی حضور دارند تا نسبت به پلمب و تعطیلی واحدهای متخلف اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: براساس بازرسی‌های بازرسان در چند شب گذشته ۲۰ واحد صنفی متخلف از این مصوبه، پلمب و به ۱۰۰ واحد متخلف نیز اخطار داده شد.

وی بیان کرد: به‌طور یقین با همکاری بسیج علاوه بر اجرای مصوبه ستاد مدیریت کرونا، موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مسئله مهم گران‌فروشی در استان به‌طور کامل زیر ذره‌بین بازرسان خواهد رفت و با هرگونه تخلف نیز برخورد خواهد شد.

صفی‌خانی از مردم خواست قبل از ساعت ۱۸ برای تهیه ملزومات خود به بازار و مراکز خرید مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نیز با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت ستاد مدیریت کرونا بازرسی و نظارت کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه علیه کرونا معدن و تجارت سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی