Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جودو گفت: پیش شرط فدراسیون جهانی بر خلاف اساسنامه و منشور المپیک بود که آن را قبول نکردیم.

خبرگزاری میزان، جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران از فدراسیون جهانی براساس رأیی که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو صادر کرده بود، ۲۶ شهریور برگزار شد و خروجی آن فرصت ۳۰ روزه به فدراسیون جودو برای تفاهم با فدراسیون جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان در خصوص توافق با فدراسیون جهانی جودو اظهار داشت: دادگاه عالی ورزش به ما فرصتی برای توافق داد و فدراسیون جهانی یک پیش شرط برای ما در نظر گرفت که آن را خلاف اساسنامه و منشور المپیک می‌دانیم و به همین خاطر این پیش شرط را قبول نکردیم.

وی افزود: در این مدت ایمیل‌های زیادی بین طرفین رد و بدل شد و حتی خواستار مذاکره حضوری شدیم که در مجموع توافقی بین فدراسیون جودوی ایران و فدراسیون جهانی جودو صورت نگرفت.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: از روزی که این اتفاق برای جودوی ایران افتاد شبانه روز کار کردیم تا از حقانیت این رشته دفاع کنیم. جودوی ایران توانایی کسب سهمیه المپیک و حتی افتخاراتی فراتر از این را هم دارد، اما متأسفانه به ناحق علیه ما سناریویی ساخته شد که همه می‌دانند و تنها امیدوارم در نهایت همه چیز به نغع ما تمام شود.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی تمام شرایط به این نتیجه رسیدیم که منتظر رأی دادگاه عالی ورزش بمانیم، چون با توجه به شرایط، امکان توافق با فدراسیون جهانی جودو وجود نداشت و تنها امیدوارم رأی دادگاه CAS عادلانه باشد.

بیشتر بخوانید: صفوی سخنگو و مدیر رسانه‌ای تیم‌‌های ملی جودو شد

انتهای پیام/

برچسب ها: آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو فدراسیون جودو پیش شرط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است