Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج دانشجویی شهرستان نقده گفت: در ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه ۵۰ بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمند توزیع شد.

حامد نوحی، جانشین بسیج دانشجویی شهرستان نقده آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان نقده با همت خیران ، در ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه بسته‌های معیشتی تهیه شده و بین نیازمند توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوحی در ادامه مطرح کرد: ۵۰ بسته معیشتی با ارزش بیش ۹ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمندی که گروه‌های جهادی از قبل شناسایی کرده بودند توزیع شد.
جانشین بسیج دانشجویی شهرستان نقده آذربایجان غربی اظهار کرد: مرحله بعدی رزمایش کمک‌های مومنانه برای شب یلدا است که در این راستا، در فراخوانی از خیرین شهرستان دعوت به همکاری کرده ایم.
وی یاد آورشد: گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان نقده در این دو سال اخیر ۶ واحد مسکونی برای محرومان ساخته اند و در چندین مرحله مدارس در مناطق محروم بازسازی و زیبا سازی شده است.
نوحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا از سوی گروه جهادی بسیج دانشجویی حدود ۱۰ هزار ماسک بین مردم توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک های مومنانه بسیج دانشجویی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری