Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:20:57 GMT

رسانه‌های آمریکایی: بایدن در آریزونا پیروز شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۶۸۰۶

رسانه‌های آمریکایی: بایدن در آریزونا پیروز شده است

شبکه‌های آمریکایی به نقل از مرکز تحقیقاتی «ادیسون»، نامزد حزب دموکرات را پیروز ۱۱ رأی الکترال در ایالت آریزونا اعلام کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی امروز (جمعه) «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات را پیروز آراء انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت آریزونا اعلام کردند.

شبکه‌های آمریکایی از جمله شبکه‌های «سی‌ان‌ان»، «سی‌بی‌اس» و «ای‌بی‌سی نیوز» به نقل از مرکز تحقیقاتی «ادیسون» اعلام کردند بایدن در ایالت آریزونا پیروز می‌شود و ۱۱  رأی الکترال این ایالت به او اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

«کامِلا هریس» معاون اول جو بایدن کیست؟ +عکس و فیلم پلوسی: «سیرک» را متوقف کنید ترامپ کی و چگونه کاخ سفید را ترک خواهد کرد؟

بدین ترتیب آراء الکترال بایدن با پیروزی در این ایالت به ۲۹۰ و آراء الکترال «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور مستقر آمریکا به ۲۱۷ می‌رسد. 

از سال ۱۹۹۶ تا کنون هیچ نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری نتوانسته بود در ایالت آریزونا - که اداره آن در دست جمهوری‌خواهان قرار دارد، پیروز شود.

این در حالی است که ترامپ طی بیانیه‌ای از پذیرش شکست خود در انتخابات خودداری و اعلام کرده که هنوز چیزی پایان نیافته است.  طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

پیشتر از ایالات جورجیا خبر رسیده بود که آراء مأخوذه دوباره بازشماری دستی خواهند شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ سی ان ان الکترال حزب دموکرات آریزونا ایالت آریزونا سی بی اس جو بایدن کاخ سفید اخبار داغ ایالت آریزونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکا که برای آزادی فلسطین درحدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075842 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است