Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: وقتی به این نتیجه می رسیم که فردی در زندان متنبه شده و حقیقتاً از اشتباهات گذشته خود درس گرفته است، دیگر نیازی به ماندن او در زندان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در نشست ویدئویی با مدیران زندان های سراسر کشور با تاکید بر اجرای دقیق بخشنامه پایش زندانیان، گفت: بخشنامه رصد زندانیان، آرزوی دیرینه تغییر نگاه به زندانیان را محقق می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای تدوین این بخشنامه از ظرفیت های حقوقی استفاده شده است، گفت: وقتی به این نتیجه می رسیم که فردی در زندان متنبه شده و حقیقتاً از اشتباهات گذشته خود درس گرفته است، دیگر نیازی به ماندن او در زندان وجود ندارد.

حاج محمدی افزود: خوشبختانه این بخشنامه و الزامات اجرایی آن این امکان را میسر کرده است که زندان که به عنوان متولی اصلی فرآیند اصلاح و تربیت عمل می کند در صورت مشاهده تغییر رفتار در زندانیان گزارش آن را برای مراجع قضایی ارسال نماید تا آنها نیز بتوانند با استفاده از ظرفیت های قانونی زمینه آزادی مشروط، کاهش و یا تعلیق مجازات محکومان را فراهم نمایند.

رئیس سازمان زندان‌ها با تقدیر از نگاه ویژه رئیس قوه قضائیه به موضوع زندان و زندانی گفت: مدیران زندان‌ها برای اجرای این طرح باید تلاش مضاعف انجام دهند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر این بخشنامه برسیم.

در ادامه این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شد فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امورمجلس سازمان، در خصوص جزئیات این بخشنامه، تنظیم کاربرگ های ویژه زندانیان و نحوه پیگیری و تعامل با مراجع قضایی نکاتی را بیان نمود.

در این جلسه برخی از استان‌ها گزارشی از شروع اجرای این طرح و نتایج حاصله از آن به ارائه گزارش پرداختند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد مهدی حاج محمدی حاج محمدی زندانیان زندان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی