Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر را مشخص کند.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، او اظهار داشت:

ویروس کرونا نتوانسته مانع برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح جهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که اطلاع دارید با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی لیگ های فوتبال، والیبال،هندبال و.. در حال برگزاری است اما متاسفانه هیچ خبری از برگزاری لیگ برتر فوتسال نیست. برگزار نشدن لیگ هم به باشگاه‌ها و هم به بازیکنان و تیم ملی آسیب می رساند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:

یازده ماه است که بازیکنان فوتسال درآمدی نداشتند با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها و بازیکنان شرایط خیلی بدی در فوتسال حکم فرماست. باشگاه‌ها با جذب بازیکن و برگزاری اردوهای مختلف و همچنین تستهای PCR روزانه میلیونها تومان هزینه می کنند که خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آماده کنند اما متاسفانه نمی دانند شروع لیگ از چه تاریخی است. 

وی اضافه کرد:

بازیکنان فوتسال منبع درآمدی جز این رشته ندارند و با برگزار نشدن لیگ خانواده‌ آنان هم دچار مشکلات اقتصادی می شوند. مگر یک بام دو هوا هم در ورزش داریم؟ آقایان اگر نمی خواهند لیگ را برگزار کنند به صراحت اعلام کنند که بازیکنان باشگاه‌ها و ما هم تکلیف خود را در تیم ملی بدانیم.

ناظم الشریعه افزود:

همه توقع دارند تیم ملی  نتیجه بگیرد. مگر می شود بدون آمادگی بازیکنان و بازی های تدارکاتی مناسب بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار داد؟ فوتسال واقعا مظلوم واقع شده چگونه اجازه برگزاری لیگ را به سایر ورزشهای سالنی داده اند اما به فوتسال اجازه برگزاری لیگ را نمی دهند؟

وی تاکید کرد:

صحبت من برای خودم نیست. بحث من باشگاه‌ها و بازیکنان است. آنها در آمدی جز فوتسال ندارند. در حال حاضر همه حریفان ما خود را برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌ها و جام جهانی آماده می کنند اما در اینجا هنوز تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری لیگ مشخص نیست. با این اوضاع و احوال بازیکنان، باشگاه‌ها  و تیم ملی و در کل فوتسال ایران آسیب می بیند. مگر می توان بدون برگزاری لیگ و حمایت باشگاه‌ها راهی مسابقات بین المللی شد؟ 

ناظم الشریعه تصریح کرد:

از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم که تکلیف برگزاری و یا عدم برگزاری لیگ برتر را هر چه زودتر مشخص کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناظم الشریعه برگزاری لیگ باشگاه ها لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم چادرملوی اردکان در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور با نتیجه ۴-۲ بر تیم هیات فوتبال شهرستان اصفهان فائق آمد و به لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

شیرین صفار، زهرا قربانی، مهدیه محمدزاده و فاطمه قهرمانی گل‌های چادرملو را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده استان با عملکردی خیره کننده، بدون شکست و کسب ۱۳ برد پیاپی صعودش را به لیگ‌برتر جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف