Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:26:08 GMT

این سیرک مضحک را متوقف کنید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۶۹۶۸

این سیرک مضحک را متوقف کنید

سران ارشد حزب دموکرات در کنگره آمریکا از جمهوری‌خواهان خواستند پیروزی «جو بایدن» در انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» از سران حزب جمهوری‌خواه خواستند نتیجه انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن‌ها گفتند امتناع جمهوری‌خواهان از پذیرش پیروزی «جو بایدن»، برگزاری جلسه در این خصوص را با مانع مواجه کرده است.

به نوشته نشریه «واشنگتن نیوزدِی»، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: آن‌ها وسط یک سیرک مضحک قرار دارند و از پذیرش واقعیت سر باز می‌زنند. این سیرک را متوقف کنید و کاری را انجام دهید که برای مردم آمریکا واقعاً اهمیت دارد، سلامتی و امنیت اقتصادی آن‌ها.

«چاک شومر»، رهبر دموکرات‌های سنا هم جمهوری‌خواهان کنگره را به تسلیم در مقابل دونالد ترامپ که از پذیرش شکست در انتخابات سر باز زده و اتهاماتی درباره تقلب در انتخابات را مطرح کرده، متهم کرد.

وی گفت: جمهوری‌خواهان سنا انکار واقعیت را متوقف کنید. از نشان دادن تردید در روند دموکراتیک ما به عمد و بدون پروا دست بکشید و بر کرونا تمرکز کنید.

ماه‌هاست که مذاکرات میان مقامات کاخ سفید و دموکرات‌ها درباره بسته جدید کمکی در ارتباط با همه‌گیری کرونا به بن‌بست خورده است. مجلس نمایندگان بسته سه تریلیون دلاری را در ماه مه تصویب کرد اما سنای تحت کنترل جمهوری‌خواهان آن را نپذیرفت. بعد از آن مجلس با تجدیدنظر این بودجه را به دو تریلیون دلار رساند اما جمهوری‌خواهان می‌گویند می‌خواهند آن را به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار برسانند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد و طبق برآورد رسانه‌های آمریکایی و اعلام بایدن، او پیروز انتخابات شده است. این در حالی است که تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح و تهدید کرده تعیین تکلیف انتخابات را به دیوان عالی آمریکا می‌کشاند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی

آکسیوس گزارش کرد قانونگذاران آمریکایی در حال تدوین پیش‌نویس لایحه‌ای هستند که برای تلافی از دیوان کیفری بین‌المللی در صورت صدور حکم بازداشت برای مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام جنایات جنگی در غزه طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، این لایحه که در حال تدوین است شامل تحریم‌هایی علیه مقام‌های دیوان کیفری بین‌المللی است.

به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته تا در هرگونه حکم بازداشت احتمالی علیه مقام‌های این رژیم مداخله کرده و جلوی ‌آن را بگیرد.

اوایل روز دوشنبه کاخ سفید اعلام کرد دیوان کیفری بین‌المللی هیچ صلاحیتی ندارد و واشنگتن از تحقیقات این دیوان حمایت نمی‌کند.

پیشتر در روز دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از یک مقام اسرائیلی مطلع گزارش دادند که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است حکم بازداشت نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را در اوایل این هفته صادر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند