Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: وضعیت فعلی قصرقند و نیکشهر با گذشته تفاوت بسیاری دارد و این رشد در نتیجه همبستگی مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در ادامه سفر به جنوب استان در جلسه‌ای با حضور علما، معتمدین، نخبگان و سایر اقشار شهرستان قصرقند در مسجد جامع نور ساربوک، تعداد شهدای قصرقند را نشانگر روحیه ساکنان این منطقه دانست و اظهارکرد: وضعیت فعلی قصرقند و نیکشهر با گذشته تفاوت بسیاری دارد و این رشد در نتیجه همبستگی مردم و مسئولان است، البته مشکلاتی هم وجود دارد که باید با وحدت و همدلی آنها را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان خطاب به مسئولان حاضر در جلسه تأکید کرد: هر چه قدر بتوانیم در راستای اجرای وظایف و برنامه‌هایمان به‌خوبی کارکنیم و تلاشی مضاعف داشته باشیم، دل این مردم خوب و شایسته را شادتر خواهیم کرد و بر این اساس و به‌طور یقین دل پیامبر اکرم(ص) و خداوند متعال را شاد کرده‌ایم.

بنیاد علوی در مسیر رفع محرومیت ساربوک گام برداشته است
مولوی فضل‌الله رئیسی امام‌جمعه اهل سنت بخش ساربوک قصرقند عنوان داشت: از ابتدای انقلاب تا تاکنون همه اقشار مردم ازجمله کشاورزان، جوانان، فرهنگیان و غیره و در رأس آن‌ها علمای شهرستان قصرقند همراه نظام بوده‌اند و با مسئولین همکاری لازم را داشته‌اند.

این عالم دینی با اشاره به محرومیت‌های منطقه خواستار حمایت مسئولان برای رفع مشکلات شد و ادامه داد: در حال حاضر و در راستای رفع محرومیت از منطقه، بنیاد علوی و خیران پای‌کار آمده‌اند و اقدامات خوبی از سوی بنیاد علوی صورت گرفته است.

راه خروج قصرقند از بن‌بست، تخصیص اعتبار برای جاده است
فیض‌محمد زین‌الدینی رئیس شورای بخش مرکزی قصرقند در ادامه بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی قصرفند، برای خارج شدن این شهرستان از بن‌بست، باید اعتبار لازم جهت احداث راه‌های مواصلاتی تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان به یکی از دغدغه‌های اکثر مردم منطقه تبدیل‌شده  و پس از چهار سال که قصرقند به شهرستان تبدیل‌شده، هیچ بیمارستانی در این شهرستان ساخته نشده است.

این مقام مسئول مشکل نبود فضاهای آموزشی کافی در شهرستان را خاطرنشان کرد و هم‌چنین توجه ویژه جهاد کشاورزی به منطقه و حمایت از کشاورزان شد.

غنای فرهنگی قصرقند در نتیجه حضور علمای شاخص و فرهیخته است
رحیم‌بخش پاک‌اندیش فرماندار قصرقند با ذکر آمارهایی درباره این شهرستان، غنای فرهنگی منطقه را در نتیجه حضور علمای شاخص و فرهیخته دانست و تعاملات خوب علما، مسئولین و مردم را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در استان شهرستان قصرقند نیکشهر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور