Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از انجام مطالعات ۱۰ بندخاکی در روستاهای شهرستان خبر داد.

عباس گودرزی امروز ۲۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر و متعدد از طریق وزارت جهاد کشاورزی و به‌منظور حفظ منابع آب زیرزمینی، توسعه کشاورزی و آبادانی روستاها اعتبار لازم جهت انجام مطالعات فنی ده بندخاکی از محل اعتبارات ملی تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این بندها شامل؛ بند خاکی آقایی، بند خاکی گیجالی، بند خاکی سرنجه، بند خاکی داربلوط، بند خاکی گوله (کریم آباد)، بند خاکی والانجرد، بند خاکی مسیر قلعه محمدضیاء، بند خاکی بیچون، بند خاکی قپانوری و بند خاکی حاجی آباد زرشکه است.

نماینده مرم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته با پیگیری‌های مستمر بند خاکی قلعه میرزا علی و بند خاکی گندل گیلان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید، بند خاکی زرشکه نیز با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در حال انجام است.

گودرزی اضافه کرد: همچنین مقدمات لازم جهت اجرای پروژه بند خاکی گلچهران که ماه قبل کلنگ زنی شد، در حال انجام است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: توزیع این ده بند در ده نقطه فوق‌الذکر که دارای روان آب‌های مناسب هستند پیرو بازدیدهای میدانی و با نظر کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه صورت پذیرفته و منابع طبیعی شهرستان جهت شناسایی محل‌های جدید اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی عباس گودرزی بند خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است