Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار نطنز با بیان اینکه گشت ویژه مبارزه با کرونا در نطنز راه‌اندازی شد، گفت: برخورد قاطع با متخلفان در ادارات و صنوف شهرستان نطنز صورت می‌پذیرد. - اخبار استانها -

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و عادی شدن شرایط برای مردم و کاهش حساسیت‌ها، طی ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس اجرای آیین نامه‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا زدن ماسک برای مردم، مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی کارمندان و کارکنان ادارات ملزم به استفاده از ماسک در ساعات اداری هستند، افزود: ارائه هرگونه خدمات  اداری، انتظامی، قضایی وبانکی از سوی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده و یا فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند ممنوع است.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان نطنز افزود: گشت ویژه در شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل شده است و به صورت مستمر از واحدهای صنفی،ادارات و بانک‌های شهرستان نطنز بازدید و با متخلفان مطابق برخورد می‌کنند.

وی ضمن اشاره به وظایف محوله به گشت ویژه کرونا در شهرستان کرونا افزود: وظیفه محوله به این گروه‌های گشت، نظارت و بررسی وضعیت اماکن مختلف از جمله تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی، اداره‌ها و هر مکانی که مردم برای دریافت خدمت به آنجا مراجعه دارند، تعیین شده است.

مشهدمقدس|سفر و نقل و انتقال متهم ردیف اول انتقال زنجیره کرونا استآخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ تداوم افزایش مبتلایان بد حالبرقراری بیمه بیکاری برای 75 هزار شاغل متاثر از کرونا

فردوسی تاکید کرد: یکی دیگر از وظایف این گروه‌ها نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های کشوری و رعایت اصول بهداشتی در دوران کرونا از جمله رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و دستکش، جلوگیری از حضور افراد مشکوک در محل کار و ارجاع آنان به مراکز درمانی است.

فرماندار شهرستان نطنز گفت: اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در اداره‌ها و اصناف بر اساس چک لیست‌های تهیه شده توسط این گروه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد؛ گشت‌های ویژه صبح و بعدازظهر با بازدید میدانی در سطح شهر، مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را پیگیری و اجرایی می کنند.

انتهای پیام/804/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز گشت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد