Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک منبع آگاه به واشنگتن پست گفت که در این باره بحث‌هایی در جریان است زیرا وی گزینه ای است که می‌تواند جایگاه آمریکا را بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکاء ارتقا دهد.

هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مقابل دونالد ترامپ شکست خورد و بعد از آن به یکی از چهره‌های منتقد ترامپ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا شنبه شب در مورد پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در توئیتی نوشت: این یک برگ تاریخ‌ساز و دست رد به سینه ترامپ و صفحه جدیدی برای آمریکاست.

به نوشته واشنگتن پست، تیم بایدن همچنین در حال بررسی صلاحیت اسیو ریچتی رئیس سابق ستاد کارکنان بایدن، تد کافمن سناتور سابق دلاور و تام دانیلون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید به عنوان مشاوران بایدن است.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰ کاخ سفید جو بایدن هیلاری کلینتون پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰ کاخ سفید جو بایدن هیلاری کلینتون سازمان ملل متحد انتخابات ۲۰۲۰ کاخ سفید جو بایدن هیلاری کلینتون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟