Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، فارس نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:رقم درخواستی استراماچونی و بدهی که به شفر پرداخت شد بودجه دو باشگاه مقتدر لیگ برتری است،

 

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بدهی حدود 45 میلیارد تومانی باشگاه استقلال به آندرا استراماچونی و رای ارسال‌شده به باشگاه استقلال اظهار داشت: این رقمی که شما می‌گویید با پول پرداختی به شفر بودجه دو باشگاه مقتدر لیگ برتری است، اما چیزی جز تأسف عاید ما نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چندبار صحبت کرده‌ایم و گفته ایم که این مدیران باید بازخواست شوند.

 

وی افزود: در همین پنج سال اخیر پنج، شش مدیرعامل به استقلال آمدند ولی هیچ‌کس به آنها نگفته این قراردادها چگونه منعقد شده است. بازیکن جوانی که سال گذشته قراردادش 240 میلیون تومان بوده امسال قرارداد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی بسته است. وقتی کسی از این آقایان سؤال نمی‌کند چرا ما باید صحبت کنیم.

 

پیشکسوت استقلال یادآور شد: مدیرعاملی که مسئولیت باشگاه را می‌پذیرد دوست دارد در جایگاه خودش بماند و به هر شکلی که می‌خواهد قرارداد امضا می‌کند. در آخر هم به او می‌گویند برو و او هم مثل خیلی‌ها که رفتند می‌رود و خبری از آنها نمی‌شود. در این بین وزارت ورزش هم چه حرفی می‌تواند بزند. خود آنها این مدیران را انتخاب کرده‌اند و آنها هم حرفی برای گفتن ندارند.

 

فریبا در خصوص اینکه عملکرد استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور ارزیابی می‌کند عنوان کرد: استقلال در بازی اول خوب کرد و با اینکه میلیچ و دیاباته دیر به تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشتند. در برخی بازی‌ها اصلا مهم نیست چگونه بازی کنید و مهم این است که برنده شوید.

 

وی خاطرنشان کرد: تعویض محمود فکری برای استفاده از دیاباته در زمین هوشمندانه بود چون او می‌خواست مهاجم تیمش را در شرایط مسابقه آماده کند. در بازی با فولاد هم پنجره استقلال باز شده و باید ببینیم فکری به تیم برنده‌اش دست می‌زند یا خیر،‌ به نظرم شاید او در خط هافبک تغییراتی به وجود بیاورد اما در مجموع بازی با فولاد آن هم در اهواز کار راحتی نیست.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فریبا نیوز بازیکن بهتاش فریبا محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است