Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج الله‌یار جنابی‌ور» پدر شهیدان سرافراز «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جنابی‌ور
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مرحوم «حاج الله‌یار جنابی ور» پدر شهیدان سرافراز «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

«حاج الله‌یار جنابی‌ور» پدر گرانقدر شهیدان «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» شامگاه چهارشنبه ۲۱ آبان‌ماه، در سن ۹۰ سالگی و به علت کهولت سن، پس از تحمل سال‌ها رنج فراق از فرزندان شهیدش، آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.
پیکر این اسوه صبر و استقامت صبح روز پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه، در جوار امامزاده پیر محمد عابد (ع) به خاک سپرده شد و به دلیل پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا مراسم ترحیم برگزار نمی‌شود.
«رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» در جریان بمباران هوایی ۱۷ خردادماه سال‌ ۱۳۶۴ شهر ارکواز ملکشاهی بدست مزدوران رژیم بعث به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود