Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن، اعلام کرد که سازمان برنامه جهانی غذا کمک های بشر دوستانه را در یمن بر اساس دسته بندی های سیاسی تقسیم می کند.

وی در ادامه افزود: این سازمان، کمک های بشر دوستانه را به کسانی که با سیاست های آمریکا مخالف باشند نمی دهد.

الحوثی بیان کرد: «دیوید بیزلی» مدیر برنامه جهانی غذا مانع ارسال کمک های بشر دوستانه به صنعاء و استان های تحت کنترل نیروهای انصارالله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اجازه نمی دهد فرآورده های نفتی به این استان ها ارسال شود.

وی همچنین از مسئولان سازمان های بین المللی خواست تا قوانین سختگیرانه ای برای رصد کردن فعالیت های برنامه جهانی غذا وضع کنند.

مسئولان انصارالله پیش از این نیز نسبت به نگاه سیاسی نهادهای حقوق بشر در کمک رسانی به یمنی ها و دسته بندی استان های این کشور انتقاد کرده بودند.

کد خبر 5070258 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن محمد علی الحوثی ایالات متحده امریکا برنامه جهانی غذاWFP ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ عراق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین مناقشه قره باغ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا لبنان سوریه ایران برنامه جهانی غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات در نشست توجیهی برنامه های بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید از سه سیاست اصلی و کلی پیروی می کند که انسجام درونی سازمان بسیج اساتید، کمک به اعتلای نظام عالی کشور و کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از سیاست های اصلی سازمان هستند و هر برنامه ای که اجرا می شود در این سه محور است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت که برای اساتید برگزار می شود این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بتوانیم به صورت چهره به چهره و پر شور برای دانشجویان و مخاطبان خود روایت کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان های دانشمند و با ایمان در تراز شهید چمران است.

میرزاد صلوات تصریح کرد: برنامه های سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها احصای تهدیدات، آسیب ها و نیازهای دانشگاه ها سپس برنامه ریزی براساس آنها است و سعی شده است دانشگاه محور پیش رود و مبنای این برنامه ها اثربخشی آنها است.

کد خبر 6097701

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • فیلم| مخالفان سیاست‌های نتانیاهو خیابان‌ها را بستند
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • مخالفان سیاست‌های نتانیاهو خیابان‌ها را بستند + فیلم
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • ببینید | مخالفان سیاست‌های نتانیاهو خیابان‌ها را بستند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس