Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری صبح امروز در نشست با جمعی از ایثارگران شهرستان خلخال با اشاره به ۵۷ طرح هادی روستایی نیمه تمام در شهرستان خلخال اظهار کرد: امید آفرینی برای ساکنان و جوانان در روستاها زمانی تحقق می‌یابد که زیرساخت‌ها در روستا برای حضور و فعالیت مهیا باشد و در غیر این‌صورت مهاجرت رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیر طرح‌های هادی روستایی، نقشه و طرح تفضیلی و طرح جامع روستاها هستیم و بیش از یازده روستا با پیگیری‌های انجام شده در شرایط مساعد آب و هوایی آسفالت خواهد شد.

نیروی غیربومی در خلخال به‌کار گرفته نشود

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌صورت مکتوب و حضوری هم از استاندار و هم از مدیران کل درخواست شده تا نیروی غیر بومی در خلخال استخدام نشود تا شاید راه چاره‌ای برای بیش از چند هزار تحصیل‌کرده بیکار این شهرستان فراهم شود.

وی ادامه داد: از مدیر کل آموزش و پرورش نیز خواسته‌ایم تا وضعیت ۱۴ نفر حق التدریسی غیربومی از شهرستان را تعیین تکلیف کنند.

لزوم تعیین تکلیف کارخانه سیمان خلخال

نظری در خصوص سرنوشت کارخانه‌های سیمان و نئوپان خلخال اذعان داشت: بیش از ده میلیارد تومان به یک سرمایه گذار در زمان وضعیت پایین ارز داده شده ولی تاکنون اقدامی در خصوص احداث و تکمیل این پروژه انجام نشده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی علت اصلی عدم کلنگ‌زنی تونل خلخال به اسالم را نبود اعتبار برای این پروژه دانست و تصریح کرد: تونل خلخال به اسالم که مقرر بود در شهریور ماه کلنگ‌زنی شود به‌دلیل نبود اعتبار انجام نشد.

نظری در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شهرستان خلخال گفت: تاکیدات لازم به سرمایه گذار پل معلق داده شده تا نسبت به تعهدات خود پایبند باشد.

وی در خصوص واگذاری کارخانه نئوپان شهر خلخال نیز گفت: کارخانه نئوپان خلخال به ارزان‌ترین قیمت واگذار شده و بنده مخالف فروش آن بودم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست‌های انجام شده با سازمان تامین اجتماعی و مدیران مرکزی این مجموعه برای ۷۰۰نفر بیمه کارگری در برنامه قرار دارد تا کارگران در شهرستان خلخال از بیمه برخوردار باشند.

اعتبارات سد کوثر و پروژه کلور ـ درام افزایش یافته است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص اعتبارات برای پروژه سد کوثر و پروژه کلور درام اعتبارات خوبی امسال اختصاص یافته است.

نظری در خصوص آب‌رسانی روستایی و مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان خلخال نیز اذعان داشت: برای آب شرب روستایی شهرستان از وزارت نیرو شش میلیارد تومان اخذ شده که در طول چندسال انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.

۱۲ سد معیشتی در شهرستان خلخال بلاتکلیف است

نظری در خصوص سدهای معیشتی شهرستان خلخال بیان دشت: ساخت ۱۳ سد معیشتی در شهرستان خلخال جزو مطالبات مردمی بوده و در حال حاضر سد بلیل از محل اعتبارات موجود در حال ساخت است و برای بقیه ۱۲ سد همانند سد شیران چشمه و روستای درو و چندین سد روستایی اقدامی انجام نگرفته است.

گفتنی است در این نشست مشکلات دیگر شهرستان خلخال از جمله آنتن‌دهی تلفن همراه، نیمه تمام ماندن طرح‌های هادی روستایی، بیکاری جوانان، بحث دارو و درمان جانبازان و ایثارگران و ... جهت پیگیری توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبه شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل خلخال کوثر سد معیشتی نماینده خلخال و کوثر اقدامات نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی شهرستان خلخال نماینده مردم هادی روستایی نظری در خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان