Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره خرید و فروش سلاح و میزان استفاده از آن از سوی افراد غیرمرتبط گفت: مبارزه با سلاح و برخورد با کسانی که به هر شکلی از آن استفاده می‌کنند، جزء اولویت‌های برخوردی پلیس است و ما به طور جد با آن برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان حتی اگر یک تیر مشقی هم شلیک شود، پلیس حساسیت ویژه‌ای داشته و با آن برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هر گونه اقدامی در ارتباط با سلاح اعم از حمل، استفاده و نگهداری برای پلیس مهم است و آن را دنبال می‌کند، گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی هم داریم و تقریبا موضوع قابل ذکری را در تهران در این خصوص نداریم، اما ما هم با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد نظارت بر این موضوع در فضای مجازی نیز گفت: در فضای مجازی هم پلیس کنترل می‌کند و این موضوع نه فقط برعهده پلیس فتای ما، برعهده پلیس امنیت و پلیس آگاهی و ... نیز گذاشته شد و با این موارد به جد برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید

برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش/ ۱۹۲ شرور در شرق تهران دستگیر شدند تشدید طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل سلاح نیروی انتظامی امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه