Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین توییت‌های خود که شرکت توییتر آن‌ها را نشان‌دار کرده، باز هم ادعای پیروزی در انتخابات را تکرار کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، او امروز (جمعه) در توییتی نوشت: ایالت‌های مورد تردید باید فوراً به فهرست پیروزی ترامپ اضافه شوند. بایدن پیروز نشد، او با فاصله شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ پیش از آن هم در توییتی مردم را به دیدن دو برنامه در فاکس نیوز دعوت کرد و مدعی شد این برنامه‌ها تایید کننده سیستم رأی‌گیری وحشتناک، نادرست و ناایمن آمریکاست که باعث شد ده‌ها هزار رای او دزدیده شده و به بایدن تعلق گیرد.
رئیس‌جمهور مستقر آمریکا پیشتر هم مدعی شده بود ۲.۷ میلیون رأی قانونی او در سراسر این کشور حذف شده‌اند.
ترامپ نوشت: «گزارش: [شرکت] دومینیون ۲.۷ میلیون از آرا ترامپ را در سراسر کشور حذف کرده است. تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد ۲۲‍۱۰۰۰ رأی پنسیلوانیا از رئیس‌جمهور ترامپ به بایدن تغییر داده شده است. ۹۴۱۰۰۰ رأی ترامپ حذف شده است. ایالت‌هایی که از سامانه‌های شرکت دومینیون استفاده کرده‌اند ۴۳۵ هزار رأی را از ترامپ به بایدن تغییر داده‌اند.»
شرکت توییتر زیر این پیام ترامپ برچسبی را منتشر کرد و نوشت: «این ادعا درباره تخلف انتخاباتی، مورد مناقشه است.»
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد و طبق برآورد رسانه‌های آمریکایی و اعلام بایدن، او پیروز انتخابات شده است. این در حالی است که تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح و تهدید کرده تعیین تکلیف انتخابات را به دیوان عالی آمریکا می‌کشاند. برچسب ها: ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند