Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سراسر کشور در هفته پیش رو خبر داد، گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمامی فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها، به نمایندگی از همه شهرستان ها، نسبت به ارائه"گزارش وتشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا"، " اقدامات انجام شده"، "موانع و مشکلات پیش رو"و همچنین" آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل- منهای گروه شغلی (۱) - از ساعت ۱۸، در مراکز استان‌ها وشهر‌های بزرگ"، می‌پردازند.

دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌هایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت وزارت کشور قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید

نخستین نشست شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۳ به‌ریاست معاون اول رئیس ‌جمهوری برگزار و ۵ درخواست وزارت نفت برای توسعه میدان‌های نفت و گاز به‌ویژه در مناطق مشترک با کشورهای همسایه بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر در این نشست بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح‌های توسعه‌ای میدان‌های مشترک نفت و گاز تأکید کرد و در ادامه طرح «افزایش سقف اعتباری و زمانی قراردادهای طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی» و طرح «احداث مخزنگاه شهید مهدوی بندرعباس» تصویب شد.

همچنین کلیات طرح «توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفت سامان و دلاوران»، طرح «بهبود بازیافت، افزایش تولید و انجام عملیات بهره‌برداری یکپارچه میدان مشترک نفتی آزداگان» و طرح «بهبود بازیافت و افزایش تولید و بهره‌برداری میدان مشترک نفتی آذر» بررسی و مقرر شد پس از برگزاری نشست‌های مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات این طرح‌ها، تصمیمات نشست ابلاغ شود.

براساس این گزارش، درباره طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی اعلام شد که با افزایش مبلغ اعتباری تا ۳.۰۷ میلیارد دلار، ۲۱ حلقه چاه تکمیل و روزانه ۴۲ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴