Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهو جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج وزنه‌برداری بانوان در کردستان را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: در چند سال اخیر بانوان در مسابقات وزنه‌برداری درخشیده‌اند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند.

وی اظهار کرد: برخلاف آقایان که نتوانستند در بخش تیمی به پیشرفت و موفقیت قابل قبولی دست یابند، بانوان در چند سال اخیر در المپیاد استعدادهای برتر کشور حائز کسب رتبه برتر کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت آقایان را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و گفت: وزنه‌برداری کارگران و دانشجویان در رده سنی بزرگسالان افتخار آفرین بودند و در این بخش توانستند ۲ عنوان کارگری قهرمانی در کشور کسب کنند.

جوانمردی یادآور شد: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های رشد و آموزش وزنه‌برداری در رده سنی نونهالان انجام شده است، امید است بتوانیم نسلی افتخارآفرین برای استان پرورش دهیم.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان کردستان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته بانوان در زمینه استعدادیابی و حضور در المپیاد استعدادهای برتر در ۲ سال متوالی قهرمان آور و مدال آور بودند.

وی با اشاره به برنامه استعدادیابی آقایان در رده سنی نونهالان گفت: سال گذشته آقایان موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

وی اظهار کرد: در چند سال گذشته وزنه‌برداری استان به حاشیه رانده شده و استقبال خوبی از آن نشده است و مشکلاتی گریبانگیر این رشته ورزشی شده است.

جوانمردی پتانسیل‌های ورزشی در کردستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و آموزش رده سنی پایه می‌توانیم برای آینده حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی قهرمان‌پروری در رشته وزنه‌برداری را زمان‌بر دانست و افزود: کردستان برای دستیابی به جایگاه واقعی نیازمند فعالیت مستمر و مداوم است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف در چند سال گذشته یادآورشد:  سال گذشته حضور اولین داور المپیکی و اولین مدال‌های بین‌المللی در زمینه مربیگری و داوری به کردستان اختصاص داشت.

به گفته جوانمردی، ورزشکاران کردستان در مسابقات غرب آسیا در رده سنی جوانان ۶ مدال مختلف کسب کردند.

وی فرسودگی و استهلاک امکانات و فضای محدود وزنه‌برداری در شهرستان‌ها را بزرگترین چالش پیش‌روی وزنه‌برداری کردستان بیان کرد و گفت: امکانات مورد نیاز رشته وزنه‌برداری نیازمند نوسازی و تجهیز است.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان کردستان افزود: علیرغم برنامه‌های متعدد برای رده‌های سنی مختلف در بخش پسران و بانوان اما شیوع بیماری کرونا منجر به لغو بسیاری از برنامه‌ها شده است، امید است در آینده روند این فعالیت‌ها ادامه پیدا کند.

به گفته وی، رشد و پیشرفت در وزنه‌برداری نیازمند حمایت از سوی خانواده‌ها و نیز حمایت مالی اداره ورزش و جوانان است.

جوانمردی پرورش چهره‌های افتخارآفرین و قهرمان‌پرور را نیازمند برنامه‌ریزی در رده‌های سنی مختلف دانست.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری چند سال گذشته وزنه برداری برنامه ریزی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: پایه‌های مستحکم صادرات دانش بنیان در حال بنا شدن است و نتیجه آن طی سال‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود به طوری که ایران به یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد.

او بیان کرد: ما به دنبال افزایش مقاصد صادراتی هستیم که می‌تواند سهم بیشتری از بازار‌ها را در اختیار ایران قرار بدهد و محدودیت‌های قیمت‌گذاری برای ایران را از میان بردارد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: با برگزاری هر نمایشگاه یک میلیارد یورو به صادرات کشور افزوده شده و ما قصد داریم با برپایی ایران اکسپو ۲۰۲۴ این میزان را به ۲ میلیارد یورو برسانیم.

به گفته ضیغمی، سال هزار چهارصد و سه و اجلاس آفریقا هر نمایشگاه به نظرم خوش پتانسیل خودش را دارد می‌تواند عملاً یک بهم رسانی را ایجاد کند یک فعالیتی را اصطلاحاً جوش بدهد نمایشگاه ۱۴۰۳ یک پتانسیل قابل توجهی خودش دارد و شرکت‌های قوی‌تری که از ایران دارند میان شرکت‌های پتانسیل بیشتر و تجار قوی‌تری که از خارج از کشور با کیفیت ما وقت گذاشتیم دعوت کردیم و داردن تو این برنامه شرکت می‌کنند و برنامه ویژه‌ای داریم و بازدید از مراکز صنعتی ایران شرکت‌های بزرگ توانمند ایران و خوب این برنامه‌ها را پارسال نتوانستیم هماهنگ کنیم خود اینها می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد در اینکه این توافقات هرچه بیشتر به قرارداد‌ها و قرارداد‌های فروش بتواند منجر بشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه