Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:03:46 GMT

«ملکه گدایان» از تهران به ترکیه رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۸۴۴۶

«ملکه گدایان» از تهران به ترکیه رفت

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ با آغاز تصویربرداری «ملکه گدایان» در مردادماه و ضبط اولین سکانس در خیابان الغدیر تهران، عوامل این سریال برای ضبط سکانس‏ های ابتدایی وارد کشور ترکیه شدند.

در استانبول، سکانس‏ های آغازین سریال تصویربرداری خواهد شد و در این شهر پانته آ بهرام، آرمان درویش، شبنم قربانی و مریم سرمدی جلوی دوربین حسین سهیلی زاده می‏روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ملکه گدایان، باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین به ایفای نقش پرداخته ‏اند.

این درام اجتماعی به قلم حامد افضلی و امین محمودی است که در خلاصه داستان آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره... حتی شما...

دومین سریال حسین سهیلی زاده، در شبکه نمایش خانگی محصول نبراس پیکچرز است که تهیه کنندگی آن را رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی برعهده‌دارند و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال است.

سریال «ملکه گدایان» با رعایت پروتکل‏های بهداشتی در حال انجام است و در آذرماه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر تولید: علیرضا محمدی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی ، تصویربردار پشت صحنه : امیرژوبین و مشاور رسانه ای: آیدین نادری.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ملکه گدایان ترکیه سریال داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ملکه گدایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، تمرین‌های نمایش «آرت»، نوشته یاسمینا رضا با ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و تهیه‌کنندگی آرش رهبری، به روزهای پایانی خود نزدیک شده و این گروه اجرایی، از اواخر اردیبهشت امسال، اجراهای عموم خود را در سالن ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر آغاز می‌کند.

«آرت» که در ایران با نام «هنر» نیز شناخته می‌شود، از سال ۱۹۹۶ تا سال ۲۰۰۲ در سالن‌های تئاتر لندن و دیگر شهرهای انگلیس روی صحنه رفته و جزو پرفروش‌ترین تئاترهای روی صحنه در انگلستان به شمار می‌رود. این استقبال در دیگر شهرهای مطرح اروپا و آمریکا نیز به همین منوال بوده است. موضوع نمایش‌نامه «آرت» درباره چند دوست است که یکی از آنها تابلوی نقاشی مدرنی را خریده و در واقع یک بوم خالی است، آن‌ها بر سرنقاشی تابلو بحث و مشاجره می‌کنند و دوستی‌شان به هم می‌خورد. تم اصلی نمایش‌نامه «آرت»، خودفریبی است. یاسمینا رضا در مقدمه این کتاب می‌گوید: «خودفریبی برای من بخش مهمی از زندگی است. خودفریبی امروز حکومت می‌کند. خودفریبی عنصر مسلط نهاد بشری است. خودفریبی تنها دروغ گفتن به دیگران نیست بلکه دروغ گفتن به خود است. شکلی از محافظت است و ناشی از احساسات دیگر مثل احساس غرور، نخوت، ترس، و درآمیختن با دیگران است.»

علیرضا کوشک‌جلالی که از کارگردانان پرکار ایرانی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته نمایش‌هایی همچون «پستچی پابلو نرودا»، «مسخ»، «بازرس»، «موسیو ابراهیم»، «خدای کشتار»، «پوزه چرمی»، «سیستم گرون هلم» و «جنون محض» را روی صحنه برده است. وی همچنین، برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلنِ آلمان و عضو دایمی هیات ژوری انتخاب بهترین شخصیت تئاتری کلن نیز هست. کوشک‌جلالی عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد است. وی همچنین در چند سال اخیر، توجه به‌خصوصی به امر آموزش تئاتر شهرستان‌ها داشته است.

از عوامل این نمایش می‌توان به آرش رهبری تهیه‌کننده، امیر پارسائیان‌مهر مجری طرح، آذین پورزند دستیار کارگردان و منشی صحنه، حمید عباسی دستیار تولید، بهرنگ کامیار مدیر صحنه، حسین سینجلی دستیار صحنه، آرین کشیش‌زاده طراح صحنه، صادق زرجویان طراح پوستر و تیزر و عکاس، حمیدرضا جلالیطراح نور، آیلین بخشی طراح لباس، مریم صفری طراح گریم، پارسا اسماعیلی تبلیغات مجازی، امیر پارسائیان‌مهر مدیر روابط‌عمومی و رسانه اشاره کرد.

پیش‌فروش نمایش «آرت» از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

کد خبر 6098139 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه