Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:47:53 GMT

تاکید دوباره گل‌محمدی برای جذب بازیکن هفتم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۸۹۹۳

تاکید دوباره گل‌محمدی برای جذب بازیکن هفتم

به گزارش خبرنگار مهر، خروج عیسی آل کثیر از لیست بازیکنان پرسپولیس به دلیل محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC سبب شد تا یحیی گل محمدی لیست جدیدی را برای جذب جانشین گلزن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مدیرعامل باشگاه اعلام کند.

گل محمدی در گفتگوی دوباره خود با جعفر سمیعی، اولویت خود را جذب مدافع میانی اعلام کرده است و خرید مهاجم را پس از حضور این بازیکن در برنامه خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصرار گل محمدی به جذب دفاع میانی به دلیل بازی‌های فشرده این تیم در فصل جاری لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است.

سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان پس از جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده، تنها مدافعان میانی پرسپولیس هستند که می‌توانند برای این تیم بازی کنند. کنعانی زادگان در حالی گزینه همیشگی گل محمدی در قلب خط دفاعی پرسپولیس است که در سال‌های گذشته در اردوهای تیم ملی نیز حضور داشته است.

با این حال سید جلال حسینی با وجود خداحافظی با پیراهن تیم ملی در فصل گذشته با آسیب دیدگی‌هایی روبرو شد تا نتواند برای پرسپولیس بازی کند.

از این رو سرمربی پرسپولیس اصرار فراوان به جذب مدافع میانی دارد تا دغدغه‌ای در ادامه رقابت‌های فصل جاری نداشته باشد.

کد خبر 5069716

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال هندبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بوسنی ویروس کرونا لیگ برتر هندبال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال فدراسیون کشتی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد