Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-06@23:27:00 GMT

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره رای ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۰۳۴

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره رای ویلموتس



روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری مراحل مربوط به وصول گراندز رای سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس، روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری مراحل مربوط به وصول گراندز رای سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

۱- به اطلاع میرساند پس از ابلاغ خلاصه رای مربوط به پرونده مارک ویلموتس، شرح کامل رای نیز که از سوی کمیته وضعیت فیفا صادر شده، به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردیده و از تاریخ ۱۳ آبان، این تصمیم ظرف مدت ۲۱ روز قابل تجدید نظرخواهی در دیوان داوری برای ورزش خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- از زمان ابلاغ خلاصه رای و شرح کامل آن، فدراسیون فوتبال اقدام به بررسی و انجام مقدمات لازم برای طرح دعوا در دیوان داوری برای ورزش (cas) نموده و در این خصوص از تمام ظرفیت های موجود در کشور از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان و نیز وکلای حقوق ورزشی ایرانی و دفاتر حقوق ورزشی خارجی استفاده می نماید.

۳- در این راستا فدراسیون فوتبال، ظرف مدت مقرر قانونی، تجدیدنظر خواهی خود را در دیوان بین المللی داوری برای ورزش، ثبت و با عنایت به موارد قید شده در شرح دادنامه، با استفاده از مستندات موجود و لوایحی که در دست تهیه است، با حداکثر توان در طول فرآیند رسیدگی، با کمک مشاوران و حقوق دانان حاذق داخلی و خارجی، تمام تلاش خود را در جهت نقض دادنامه صادر شده، معمول خواهد کرد.

۴- با عنایت به عدم قطعیت رای در برهه کنونی و نظر به جلوگیری از ورود خدشه به فرآیند دفاع در پرونده در مرحله تجدیدنظرخواهی در CAS و از آنجا که بیان و ارائه مطالب مربوط به پرونده، می‌تواند در فرایند رسیدگی قابل استناد قرار بگیرد، از رسانه های معتبر داخلی انتظار می‌رود جهت حفظ منافع ملی، از گمانه زنی های غیر قطعی، انتشار اسناد، مدارک و مطالب مربوط به پرونده، تا قبل از اتمام فرآیند دادرسی در دیوان بین المللی داوری برای ورزش، خودداری نمایند. بدیهی است که اطلاع رسانی دقیق و تحلیل موارد ماهیتی و حقوقی، بعد از اتمام فرآیند دفاع و رسیدگی، توسط فدراسیون به طور کامل انجام خواهد شد و رسانه های محترم نیز می‌توانند به بررسی دقیق و کامل موضوع اقدام نمایند.

بر خلاف انتظارات، قاضی پرونده به عبارت معروف certain fee در قرارداد استناد نکرده است و آن را به دلیل ابهام و دقیق نبودن، مورد توجه قرار نداده و از این باب، محکومیتی متوجه فوتبال ایران قرار نگرفته است. چیزی که فدراسیون ایران را در نهایت به پرداخت غرامتی بیش از 6 میلیون یورو محکوم کرده است، قدرت تیم وکلای ویلموتس و شناخت بالای آنان از قوانین سوییس است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

طرفداری | فدراسیون فوتبال از نامه رئیس این فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد.

در نامه مهدی تاج به کیومرث هاشمی آمده است:

جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان

با سلام

احتراماً به استحضار میرساند،با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاهها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاهها به صورت هوشمند.

همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی ها به انجام خواهد رسید و گزارش ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد .
بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی،باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.
لازم به ذکر است،در بازی های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاهها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند.همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!