Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از «واشنگتن نیوزدی» «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» از سران حزب جمهوری‌خواه خواستند نتیجه انتخابات را بپذیرند تا کنگره بتواند بر روی تصویب بسته جدید کمکی ویروس کرونا تمرکز کند.

آن‌ها گفتند امتناع جمهوری‌خواهان از پذیرش پیروزی «جو بایدن»، برگزاری جلسه در این خصوص را با مانع مواجه کرده است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: آن‌ها وسط یک سیرک مضحک قرار دارند و از پذیرش واقعیت سر باز می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیرک را متوقف کنید و کاری را انجام دهید که برای مردم آمریکا واقعاً اهمیت دارد، سلامتی و امنیت اقتصادی آن‌ها.

«چاک شومر»، رهبر دموکرات‌های سنا هم جمهوری‌خواهان کنگره را به تسلیم در مقابل ترامپ که از پذیرش شکست در انتخابات سر باز زده و اتهاماتی درباره تقلب در انتخابات را مطرح کرده، متهم کرد.
بیشتر بخوانید: هیلاری کلینتون، گزینه بایدن بعنوان سفیر آمریکا در سازمان مللوی گفت: جمهوری‌خواهان سنا انکار واقعیت را متوقف کنید. از نشان دادن تردید در روند دموکراتیک ما به عمد و بدون پروا دست بکشید و بر کرونا تمرکز کنید.

ماه‌هاست که مذاکرات میان مقامات کاخ سفید و دموکرات‌ها درباره بسته جدید کمکی در ارتباط با همه‌گیری کرونا به بن‌بست خورده است. مجلس نمایندگان بسته سه تریلیون دلاری را در ماه مه تصویب کرد، اما سنای تحت کنترل جمهوری‌خواهان آن را نپذیرفت. بعد از آن مجلس با تجدیدنظر این بودجه را به دو تریلیون دلار رساند، اما جمهوری‌خواهان می‌گویند می‌خواهند آن را به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار برسانند. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نانسی پلوسی آمریکا جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند